pondělí 12. prosince 2016

Tip na dárek - jak si uchovat vzpomínky

Už když jsme si v Paříži na hotelovém pokoji prohlíželi s Kubou fotky nafocené za ty úžasné 4 dny, měla jsem radost, kolik se jich fakt vyvedlo. Ve shrnujícím článku jsem vám pak ukazovala tu jednu, kterou jsem si vážně zamilovala a přemejšlela jsem, že si ji nechám minimálně vyvolat ve větším formátu. Až budeme mít aspoň trochu zrekonstruováno, tak máme v plánu udělat si na chodbě galerii z našich cest, takže by se tam skvěle hodila. Jenže to než bude, a kolik to bude stát, a nemám na to teďka čas někde lítat po fotolabu (navíc před Vánocema žejo)....

No a v tu chvíli mi v e-mailu přistála nabídka na spolupráci s firmou PIXERS, která se zabývá právě tištěním fotek jako obrazy, plakáty nebo tapety. Ne fakt nekecám, nikde jsem si nestěžovala, nikam jsem nepsala, osud to tak chtěl :).



Upřímně, takovou nabídku "na zavolanou" prostě nešlo odmítnout. Na stránkách pixers.cz jsem nejdřív koukla na jejich vlastní motivy, z čehož mi úplně přecházely oči, protože ten výběr je snad nekonečnej. Pokud jste nerozhodní jako já, tak máte na několik hodin co dělat. Já jsem byla rozhodnutá pro svůj vlastní motiv hned od začátku, takže jsem se na to rovnou vrhla.

Musim říct, že celý systém objednávání je fakt jednoduchej, intuitivní, rozdělaný projekt si můžete uložit a vracet se k němu, přidat různé filtry, u obrazu si vybrat jestli chcete rám nebo ne .... no prostě, tam jestli to někdo nezvládne objednat, tak ať se na mě nezlobí, ale chyba asi bude mezi židlí a klávesnicí :D.

Obraz je klasicky tištěný na plátně a jeho tloušťku můžete vidět tady. Tahle fotka je taky asi nejvěrohodnější, co se reality týká, bohužel máme v kuchyni horší světelné podmínky.



Detail :)

Takže dámy a pánové, podívejte se na ten krásnej výsledek! Tenhle obraz mi prosím pěkně přišel asi po týdnu od objednávky a já tomu furt nemůžu uvěřit. Celý týden jsem si říkala, jak to asi bude vypadat, jestli jsem poslala dostatečně kvalitní fotku, což je podmínkou, pokud si chcete nechat udělat obraz z vlastního zaslaného obrázku, jestli to nebude moc velký a nebo naopak malý a co když se mi to nebude líbit, co s tim pak proboha! Pak jsem taky přemejšlela, že bych ho třeba dala kamarádce k Vánocům. Samozřejmě té, která s náma v tý Paříži byla. Noooo, tak očividně má smůlu, protože ten obraz tady prostě zůstane. Zatím nám dělá společnost v kuchyni, než doděláme tu naši síň slávy v chodbě, ale já myslim, že mu to sluší i tak :).



Tady je původní fotka, podle které jsme obraz nechali dělat.

U mě to nakonec jako dárek neklaplo, ale třeba se to někomu z vás ještě bude hodit. Navíc tam ještě během dneška probíhá 45% sleva, což je celkem slušná nabídka.

Krásné předvánoční období vám přeju a hlavně v klidu!

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...