pátek 9. prosince 2016

Vánoce za dveřmi

Krásné předvánoční období vám všem!

Konečně po všech ostatních článcích, které jsem měla pro vás připravené, jsem se dostala k tomu dlouho slibovanému předvánočnímu. Pokud mě sledujete už nějaký ten čas, tak víte, jak miluju Vánoce a celkově celou tu přípravu na toto období a advent. Letos se mi podařilo si to vychutnávat opravdu extra, protože mám hafo času a jenom párkrát do týdne chodím na brigádu. U nás doma to proto vypadá asi takto: Od rána do večera pálím františky a svíčky, k tomu si vařím čaj a poslouchám koledy, v klidu balím dárky a dokonce jsem se vrhla i na ten tradiční úklid, na kterej jsem se každý rok tak maximálně tradičně vykašlala. Jsem teďka prostě šťastná :)


Předvánoční období, co se trhů týká, u nás v Hradci začíná na sv. Martina. Vždy se koná jeho slavostní příjezd pod Bílou věž a s tím spojené martinské trhy v Adalbertinu. Pro mě je to každý rok taková ta první vánoční vlaštovka, ačkoliv samotné svátky jsou vlastně ještě hodně daleko. Pokaždé si ale udělám nějakou maličkostí radost. Tentokrát jsem si koupila krásné kresby od paní Benešové, které vlastně kupuji každoročně, a perníky s čertem a Mikulášem (byly luxusní :). Občas se mi podaří tam koupit i něco pod stromeček. Moje ségra tam loni třeba nakoupila skoro komplet :D.

Tenhle krasavec už mi zdobí deník na příští rok :)


Tato mini přáníčka budu přivazovat k dárkům :)



O prvním adventním víkendu se koná už každoročně adventní trh v Muzeu a Novém Adalbertinu. Mně se podařilo se tam podívat hned dvakrát. Jednou s Kubou do Muzea a jednou s mamkou do Nového Adalbertina. Tyto trhy jsou proslulé tím, že je tam fakt šíleně narváno, a nebylo tomu jinak ani tentokrát. I přesto jsme si odnesli nějaké krásné vánoční věci jako třeba věnec, svíčku a hlavně ozdobičky a špičku na stromeček. Vrcholem všeho byl živý oslík, který se nechal podrbat a pohladit. S Kubou jsme z toho byli úplně paf :D

Krásnej tradiční balicí papír jsem koupila za 19 Kč v Levných knihách :)



Samozřejmě už všude po Hradci svítí výzdoba a stojí naše tři tradiční ozdobené stromky. Bohužel je ještě nemám všechny nafocené, tak snad to vynahradím v prosincovém shrnutí. Zítra také začínají další trhy a to už vyložené vánoční. Já se tam opět chystám několikrát a doufám, že při té příležitosti už vybereme i stromeček k nám domů.

Pálíme první svíčku :)

a františka taky :D

Nádherná pozvánka na výstavu bertlémů :)

Taky tak milujete Vánoce a období příprav a čekání? :)
Krásný a hlavně klidný advent všem!

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...