sobota 10. února 2018

Várka z Levných knih XXIV.

Ooooo, chřipko, vítej. Dlouho jsme se neviděly, ale je dobře, že jsi tu, protože mám aspoň čas napsat tenhle článek. Nakupování dárků pro kamarádku k svátku, uklízení nebo jiný podobný srandy tudíž přesouvám na neurčito, jdu se zahrabat do peřin a sesmolit vám svoje únorové nakupování v Levných knihách.


Tenhle měsíc jsem na sebe celkem pyšná a to i přesto, že jsem nesplnila pravidlo max. pěti knih (opět). V tom kvantu jsem si totiž přinesla i celkem dost klasiky, kterou jsem poslední dobou hodně zanedbávala. Nakonec jsem za 9 knih utratila 431 Kč, což je parádní částka za takové množství. Knihy to navíc nejsou moc obsáhlé, takže čtení bude pěkně odsejpat.

A co jsem si to teda vlastně přinesla?


Zkrocení zlé ženy
A začneme rovnou tou klasikou. Shakespeara jsem se rozhodla sbírat poté, co jsem zjistila, že v této edici mají všechny jeho knihy na hřbetě jedno písmeno z jeho jména, takže to bude vypadat naprosto úžasně v knihovně :D. První je právě Zkrocení zlé ženy a jako druhá nám dorazil Othello. Bohužel jsem vám ten hřbet samozřejmě zapomněla vyfotit, tak se na něj můžete mrknout aspoň na té souhrnné fotce...

Cena: 69 Kč


Černé jezero
Knihy z edice Pestrá řada možná taky začnu sbírat, jelikož nám jich do LK chodí celkem dost. Tahle jednohubka má nádherný přebal a zaujal mě i příběh, takže nebylo moc o čem přemýšlet. Kolegyně ji má už přečtenou a byla spokojená, takže za tu cenu....

Cena: 29 Kč


Brazilské noci
A když už jsem koupila jednu, tak jsem musela mít i tu druhou :D. U téhle knihy jsem hlavně zvědavá na celkovou atmosféru příběhu. V Jižní Americe jsme byli před 3 lety a zajímá mě, jestli mi to naši cestu trochu připomene. Téma je podobné jako u Muž jménem Ove, kdy starý muž přijde o svou ženu a učí se žít sám. Jak už jsem psala i na IG, tak Ove se mi líbil moc, takže uvidíme, jak mě zaujme Otto z úplně odlišného prostředí.

Cena: 19 Kč


Tajná kniha
Tajná kniha mě nejdřív vůbec nezaujala. Stála si tam tak v regále, já na ní koukám a říkám si, co je na ní divnýho. A pak mě to trkne, vidím tam hákový kříž. V tu chvíli jsem si šla přečíst anotaci a k mému velkému překvapení jsem zjistila, že to vůbec nezní špatně. Trochu se bojím jednoduššího slohu, ale snad to nebude taková tragédie. Uvidíme.

Cena: 59 Kč


Milostné pletky Nathaniela P.
Zato milostné pletky mě zaujaly hnedka. Zajímavé :D. Krásná obálka, jednoduchý děj, ideální čtení na léto. V létě mám se čtením složitějších knih problém, jelikož nejsem schopná soustředit se na děj. Pomalu proto už musím vybírat, co si během prádznin přečtu a tohle vypadá nadějně.

Cena: 19 Kč


Rozlet Gemmy Hardyové
Gemma Hardyová by měla být nová Jana Eyrová. Trochu se toho bojím, jelikož třeba s Jane jsem měla dost problém a příběh se mi vůbec nelíbil. Možná bych si taky mohla už konečně přečíst originál a netrápit se s tímhletím, ale není mi pomoci. Dám tomu šanci a uvidíme, jak to dopadne.

Cena: 49 Kč


Dopisy z ostrova Skye
Kniha o dopisování s překrásným přebalem? Ta musela být moje. Naštěstí mám výhodu v tom, že kolegyně ji už četla a dle jejích slov je to tak krááásnýýý, takže věřím tomu, že to nebyl krok vedle. Čekám sice velkou romanťárnu, ale opět na léto může být ideální.

Cena: 59 Kč


Klapzubova jedenáctka
Klasika všech českých klasik s ilustracemi Josefa Čapka v LK. To jsem si nemohla nechat ujít. A asi nikoho nepřekvapí, že tohle je opět jedna z těch knih, kterou jsem ještě nečetla. Vůbec nechápu, co jsem dělala celou střední?

Cena: 59 Kč



Devatero pohádek
První část devatera pohádek jest doma a teďka jen doufat, že LK nekecaly a vydají i tu druhou :D. Doufám, že tohle bude spolu s Pejskem a kočičkou jedna z těch knih, které budu jednou číst svým dětem. Jinak pohádky jsou opět doplněny ilustracemi Josefa Čapka a líbí se mi hodně to, že jsou pojmenované po zvířátkách :)

Cena: 69 Kč


Bohužel chřipka má za následek i to, že nejsem schopná se soustředit na čtení. V únoru mám proto přečteny zatím jen tři knihy a nějak není v mých silách to překonat. Těšila jsem se, jak budu číst stejně hodně jako v lednu, ale už teďka vím, že jsem naprosto bez šance. Nedá se nic dělat, věšet se kvůli tomu nebudu a můžu doufat, že to doženu v březnu :)

A co vy? Jak vám to čte v únoru? Nakupujete v LK? Co jste si tam naposled pořídili?

Dejte mi vědět a užijte si ještě pořádně zbytek víkendu.

Váš Andreják


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...