sobota 23. března 2019

Poprvé v Opočně 🏰

Nemůžu uvěřit tomu, že jsem konečně vychytala slunečné počasí, když mám volno! A ačkoliv to ještě ráno tak nevypadalo, protože jsem se jak drak vrhla na velký úklid, v poledne jsme se s Kubou vypravili na další výlet. A opět byl Kuba tak hodnej, že se obětoval a jel se mnou na místo, kde já jsem ještě nikdy nebyla, zatímco on tam byl přibližně tak milionkrát.

Dneska nás jako první letošní jarní výlet přivítalo Opočno!





Zvláštní je, že opočenskou zmrzlinou jsem se jeden čas rvala horem dolem, ale že bych se vydala do tohoto krásného města výroby mě jaksi nenapadlo. Teda takhle - napadlo - chtěla jsem se tam vydat na kole, ale pak mě Kuba zpražil popisem hororové cesty, takže jsem si to hodně rychle rozmyslela :D. No a pak přišel památný krásný teplý den mimo sezónu a já si řekla, že je to ten správný den na výlet právě sem. Ideální kvůli tomu, že ještě nezačala turistická sezóna, takže jsme si tohle nádherné místo užili v klidu bez davů lidí, a já na něho budu díky tomu už vždycky s láskou vzpomínat.








Nikoho asi nepřekvapí, že jsme se do Opočna vydali vlakem, což od nás z Hradce trvalo necelou hodinku. Z nádraží do centra jsme šli pěšky, protože bylo fakt krásně a udělali jsme si tím super procházku. Došli jsme až na zámek, kde nás trochu zklamaly zavřené zámecké zahrady. Chápu ale, že sezóna začíná až příští týden, takže jsme si aspoň prošli nádvoří a náměstí, udělali pár fotek a hlavně si užili ten neuvěřitelný klid. Nikde nebyla ani noha!








Cílem celého výletu bylo dát si letos první točenou zmrzlinu. A kde jinde by to bylo lepší, než právě v rodišti celorepublikově známé opočenské zmrzliny! Jako nápad dobrej, provedení horší :D Netočili nikde ani prd, takže jsme nakonec zapadli na náměstí do nějaké knajpy na pohár s ovocem, který byl vlastně taky fajn!






Cestou zpět domů si ještě Kuba střihnul další hrdinský kousek, kdy našel na lavičce zapomenutou kabelku a vrátil jí majitelce. Jako chápete to, že se mu pořád něco takového děje? Musím ale říct, že člověk se s ním fakt nenudí :D. Dobrý skutek nakonec pěkně uzavřel dnešní výlet, který jsem potřebovala jako sůl. Příště už nás bude určitě čekat výlet do přírody, tak zůstaňte na příjmu, ať se můžete opět pokochat se mnou.

Krásný zbytek víkendu vám přeji a příště se setkáme u dalšího knižního článku 📚

Váš Andreják


2 komentáře:

  1. V Opočnu jsem byla v roce 2011, když jsme s rodiči trávili dovolenou v Orlických horách. Ačkoliv si z toho už tolik nepamatuji, přeci jen mi bylo jedenáct a navštěvovali jsme kde co, zrovna Opočno mi díky sgrafitům a zmrzlině utkvělo v paměti. :D :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...