pátek 29. března 2019

Dvouleté shrnutí čtecí výzvy s Marge 🕮

📚🕮 Ani jsem se nenadála a uběhl další rok našeho společného čtení s kamarádkou Marge. A uběhlo to tak rychle, že jsem to skoro úplně propásla. Ale co už, loni jsem si vzpomněla taky až po měsíci, co uběhl první rok naší výzvy. Hlavně, že jsem si vzpomněla a letos nás teda musím pochválit. Daly jsme tomu totiž pořádně na frak.


Pokračovaly jsme ve čtení knih z LK, ale tentokrát jsme to proložily i pár knížkama z jiných knihkupectví (Dveře do prázdnoty + Marge měla jiné vydání Jako zabít ptáčka). Za co jsem ale opravdu ráda, že jsme přesedlaly z young adult do klasiky. Nakonec jsme spolu zvládly přečíst
19 knih, což je teda fakt hodně slušný výkon. 13 z nich byla klasika a jsem z toho teďka i sama docela překvapená, protože až tak vysoké číslo jsem ani sama nečekala.


A co se týče shodnutí se na hodnocení? Letos nám to vyšlo pěkně na stejnou notu. Myslím, že snad nebyla žádná kniha, u které bychom se názorově nějak extra rozcházely. A co je na tom nejlepší? V té naší výzvě pokračujeme. Přes Vánoce jsme si dávaly pauzu, ale hned v druhém týdnu v lednu jsme navázaly opět klasikou. Tentokrát jsme si vybraly Povídky malostranské a pokud jste četli moje shrnutí za leden, tak už víte, co si o téhle knížce myslím.


A co jsme to teda vlastně za ten další rok přečetly?
Opět jsem udělala jen seznam, ale jednotlivé knihy jsou proklikatelné na shrnutí měsíce, v kterém jsme knihu přečetly. Pokud vás zajímá můj názor na ní, není nic jednoduššího než KLIK.

📚 Muzeum prazvláštních věcí
📚 Vánoční skříňka
📚 Pekařova dcera
📚 Křest sv. Vladimíra, Král Lávra, Tyrolské elegie...
📚 Válka s mloky
📚 Chlapec na dřevěné bedně
📚 Anna ze Zeleného domu
📚 Klapzubova jedenáctka
📚 Devatero pohádek (první, druhá i třetí kniha)
📚 Dveře do prázdnoty
📚 Bílá nemoc
📚 Tajemství porodních bab
📚 Zkrocení zlé ženy
📚 Othello
📚 Večer tříkrálový nebo Cokoli chcete
📚 Jako zabít ptáčka
📚 Vánoční koleda


Většinou jsme s Marge přečetly dvě knihy za měsíc, ale byly i výjimky jako třeba duben nebo červen, kdy jsme zvládly společně přelouskat knihy tři. Nic jsme nepřečetly v prosinci 2017 i 2018. Jelikož obě pracujeme v obchodě, tak je pro nás výkon, když přes Vánoce přečteme aspoň něco, ale na společné čtení se nedostalo. Pauzu jsme si taky daly na léto, takže červenec i srpen byly také dva měsíce bez společného čtení.


Jak už jsem psala v úvodu, tak nové společné čtení odstartovalo až v lednu a zatím zvládáme tak tu jednu knihu měsíčně. No snad se na to znovu vrhneme pořádně co nejdřív, chybí mi klasika! :)

A co vy? Čtete také společně s někým a pak se o knihách bavíte?

Dejte mi vědět a užijte si víkend!

Váš Andreják


2 komentáře:

  1. To je super, takovéhle kamarádské čtenářské výzvy. To bych taky ráda zavedla, ale asi bych nenašla nikoho, kdo by se mnou nadšeně četl ledasco, natož každý měsíc. :D
    Nicméně s Modrým čteme společně Harryho Pottera, to je taky taková výzva. Ale už jsme téměř v půlce sedmého dílu. Co budeme číst dál, to se ještě uvidí. :D

    Jo a máš super šaty! ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že jsem už obsazená, protože ta rozmanitost čtení čehokoliv se mi právě moc líbí :) bohužel se obávám, že teďka momentálně bych už čtení s více lidmi fakt nestíhala. Popravdě nestíhám teďka číst skoro vůbec :D.
      Ale to čtení s Modrým ti závidím, my s Jakubem bychom se asi nezvládli domluvit na společné knize :D.

      A děkuji! <3 Vůbec jsem nečekala, že ty šaty budou tak dobrý. Přece jenom byly z výprodeje za pár stovek, ale jsem z nich naprosto nadšená! :)

      Vymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...