pondělí 11. března 2019

New In únor 2019 - knihy

Jednou za čas s kolegyní Denčou objednáváme zlevněné knihy z různých e-shopů. Teď prosím ignorujte fakt, že pracujeme v Levných knihách, takže zlevněné kousky máme celé dny kolem sebe, nevadí! Holt se k nám bohužel nedostane všechno, žejo. Už je to taková naše tradice, díky které většinou objevíme skvělé knihy, o kterých se bohužel moc neví. Kolikrát člověk ani nechápe, proč takové knihy ve slevě skončí. Jestli neměly dostatečně zvládnutý marketing, byly natištěny v příliš vysokém nákladu, či obsahují chyby v překladu? Bůhví, každopádně jsem za to ráda, jelikož se k nám díky tomu dostanou i pěkné skvosty.



Tentokrát jsme se rozhodly využít akce na BookTook.cz. Za 4 knihy jsem utratila celkem 169 Kč i s poštovným, což je prostě částka, za kterou tam ty knihy nemůžete nechat. Nejlevnější kniha mě vyšla na 14 Kč (!!!!) a nejdražší na 57. V tomhle případě není o čem přemýšlet. Denča byla rychlejší než já a stihla si už jednu z objednaných knih přečíst. Byla z ní tak nadšená, že si doobjednala i další díly ze série, takže já jsem hodně zvědavá na to, jak se mi bude líbit moje část. A co za knihy v ní vlastně je?



Komu zvoní hrana
Rozhodla jsem se dát šanci klasice a Hemingway už mezi ni rozhodně patří. Tahle bichlička, jejíž příběh je inspirován občanskou válkou ve Španělsku určitě nebude nic jednoduchého a bůhví, kdy se k ní dostanu, ale i tak cítím, že v mé knihovně je oprávněně. Má velice vysoké hodnocení a hodně čtenářů nechápe, jak mohl Hemingway napsat na jednu stranu nudného Starce a moře a na druhou stranu právě tento příběh. Já jsem díkybohu zatím Starce a moře nečetla a asi je to jenom dobře. Myslím, že bude lepší začít právě knihou Komu zvoní hrana.


Čtenář z vlaku v 6.27
Tahle kniha má tak divnou anotaci, že jsem si ji musela ze zvědavosti hodit do košíku. Vím, že jsem po ní koukala už dřív, jelikož mě zaujala kombinace slov Čtenář a vlak v názvu. To jsem totiž přesně já - čtenář ve vlaku, protože vlak je jediný dopravní prostředek, kde si zvládnu číst. Nedalo se proto nic dělat a knihu jsem si musela koupit. Bude se jednat spíš o jednohubku, jelikož má lehce přes 170 stran a očekávám opravdu něco hodně divnýho. Současní francouzští autoři jsou celkem nevyzpytatelní a já už se toho nemůžu dočkat!


Noc s Audrey Hepburnovou
A abych si i trochu odpočinula, rozhodla jsem se přihodit nějakou odpočinkovou četbu. Nakonec jsem vybrala Noc s Audrey Hepburn, jelikož jsem si ji popravdě stejně chtěla pořídit už dřív. Jedná se o první díl ze série, která má velice podobné obálky. V těch dalších dílech se hlavní hrdinka "setká" s Marilyn Monroe nebo Grace Kelly a prý by se mělo jednat o novodobou Bridget Jones. Jsem na to opravdu zvědavá a doufám, že se budu při čtení smát nahlas.


Mischling
A nakonec tu pro vás mám knihu, kvůli které jsem se vlastně rozhodla objednávku udělat a na kterou jsem neuvěřitelně zvědavá. Už jenom to, že se jedná o Odeonku je v podstatě zárukou vysoké kvality, ale když si k tomu přečtete anotaci, nemůžete jinak, než si knihu pořídit. Mischling jsem kdysi kupovala kamarádce k Vánocům a její reakce na knihu byla pozitivní. Když jsem ji proto ve výprodeji viděla, bylo jasné, že ji chci mít ve své knihovně taky. Vy víte, jak jsem hodně skeptická k válečným knihám, proto se na jednu stranu bojím, abych nebyla zklamaná, ale na druhou věřím, že to bude prostě a jednoduše excelentní. Tak uvidíme, jak to nakonec se mnou bude.


A aby těch knih nebylo málo, tak jsem s iv březnu už taky nějaké objednala + jsem jich hafo dostala k narozeninám. O tom vám ale něco sepíšu zase tak za měsíc, protože příště nás čekaj nákupy z LK. Tentokrát jsem tam nechala víc peněz, než jsem chtěla, tak se můžete těšit.

Přeji vám klidný start nového týdne a klidně mi do komentářů napište, jestli jste některou z mých čerstvě pořízených knih už četli.

Váš Andreják

2 komentáře:

  1. Všechny knížky vypadají lákavě a souhlasím, že za tu cenu by byl hřích nekoupit je. :D Tak ať se ti hezky čtou. ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jako první mám v plánu oddychovku a to Audrey :)

      Vymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...