středa 27. března 2019

Co jsem dostala k 32. narozeninám? 🎂

Každý rok si říkám, že tenhle článek už psát nebudu, protože mi to přijde naprosto zbytečné a skoro až vychloubačné, ale každý rok dostanu tak úžasné dárky, že nemůžu jinak a opět se musím o tu svou radost s vámi podělit. Letos jsem dostala hodně kosmetiky, nějaké oblečení a pár kousků do nové chaloupky. Z těch doplňků do nového bydlení jsem fakt nadšená, protože je vidět, že moji nejbližší prožívají radost z mého splněného snu se mnou ❤ Knihy jsem vám už ukazovala, takže ty tentokrát neuvidíte, ale i tak se sešlo opravdu plno krásných věcí, které mi udělaly velkou radost. Tak jdeme rovnou na to!



A začneme dárkama od mamky. Od té jsem dostala super retro hrníček s pudlíkama a zrovna v barvách, v kterých jsme kdysi pudly měli i my. Je to proto hodně srdcový dárek, který mi udělal radost, i když hrníčků mám už opravdu hodně. K tomu jsem si vybrala dvoje šaty - jedny zimní a jedny letní - a mamka mi přihodila ještě tři vosky.



Kuba mi dal nádherný poukaz na vybavení do chalupy. Sám ho vyráběl po nocích a vystřihoval na něj obrázky z časopisů :D. Tenhle dárek byl naprosto nejlepší a mám ho doteď vystavený!

Kromě voucheru jsem dostala i šaty. Přání je od babičky :)

Obrázek chalupy mě dokonale zmátl, myslela jsem si, že je to naše chalupa :D

Truhla je můj velký sen, tak snad už ji budu brzy mít :)

Od Verči jsem dostala opravdu ohromné množství dárků. Už sem vám ukazovala tři knížky a k tomu mi dala ještě tričko s kočičkama, žabky, oříšky, ale hlavně Havlíkovu Apotéku, která by sama o sobě vydala za celý jeden dárek! Z těchhle dárků jsem byla fakt v šoku a moc za ně děkuji! ❤

Sklenice od oříšků je už prázdná, byl to totiž spíš dárek pro Kubu :D



Od Marge jsem dostala právě hodně věcí do chaloupky. Opravdu mě zaskočila krásnou dózou se vzorem cibuláku, který bude pravděpodobně dominovat v nové kuchyni, a překrásnou dřevěnou miskou, kterou vyrobil její taťka. K tomu mi nadělila nějaké papírenské zboží a samozřejmě knihu. Jelikož jsme se sešly na MDŽ, tak jsem jako bonus dostala ještě čokoládu :D.



A na závěr velká nálož kosmetiky a dobrot. Tenhle super balík jsem dostala od Kubových rodičů a vždycky se na něj těším. Pravidelně každý rok od nich totiž dostávám kosmetiku a díky tomu objevuji nové a nové značky. Letos v něm dominují kozí výrobky, tak jsem moc zvědavá, jak mi budou vyhovovat. Mega radost mi ale udělal čaj v mém znamení, tak snad ho brzy ochutnám.





Tak a to je vše přátelé. S pár kamarády se sejdu až v dubnu a jelikož od nich asi dostanu opět knihy, tak je pak uvidíte v dubnovém new in :). Dárky mi samozřejmě dělají radost, ale poslední dobou přemýšlím, že své blízké poprosím pouze o dary, které se dají buď zažít, sníst nebo jinak spotřebovat. Přece jenom místo ubývá a já nechci být zavalená haldou věcí. Uvidíme, jak to nakonec vymyslím...

🎂 Jak to máte vy? Co tak dostáváte k narozeninám? Máte to jako překvapení nebo si vybíráte předem? 🎂

Pěknou středu vám přeji!

Váš Andreják

5 komentářů:

  1. Největší dárek a nejkrásnější mi přijde právě to nové bydlení. Budu s tím držet palce. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiši, to je tak krásný komentář. Opravdu moc děkuji <3 Už se nemůžu dočkat, až to tam nafotím a ukážu vám to :)

      Vymazat
  2. Moc pěkné dárečky :-) dodatečně všechno nejlepší!!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem před nedávnem měla narozeniny a strašně moc mě potěšila kytice růží, kterou jsem dostala od přítele. Květiny miluji, takže mě takovýto dárek vždycky moc dojme :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...