neděle 13. dubna 2014

Můj svět

Hned na startu tohoto blogu jsem se zmiňovala o tom, že vyrábím deníky, zápisníky, diáře atd.  Jak už jsem psala tady, tak nemám žádné umělecké vzdělání, prostě a jednoduše mě to jenom baví. Když jsem zjistila, že sama bohužel tolik deníků opravdu neužiju, i když si zapisuju skoro každý den, tak jsem se rozhodla o ně podělit s ostatními. Fler.cz určitě už všichni znáte a myslím, že je to ideální prostor pro lidi, co chtějí zkusit, jestli to vůbec půjde a nechtějí si rovnou zařizovat vlastní e-shop. I pro mě to byla jasná varianta a můj obchod najdete zde. Pokud se tam porozhlídnete, zjistíte, že jsem hodně ovlivněna pin-up a rockabilly stylem. Doslova jsem se zamilovala <3. Není ovšem problém vyrobit cokoliv (pokud to teda zvládnu) na zakázku. Většinou nedělám víc stejných kusů a každý je originál.
Dneska bych Vám tedy ráda ukázala to nejnovější, co jsem vytvořila teď o víkendu.

 
Knírkům jsem dlouho odolávala, ale nakonec jsem se nechala přesvědčit a vznikly z toho rovnou dvě verze :) Obě velikost A5, plastové desky a spirálová vazba.

Růžová romantičtější a zelená šílenější, stačí si vybrat :).

Píšete si taky deník? A pokud ano, vyrábíte si vlastní, kupujete si originální nebo Vám stačí obyčejný sešit?

Užijte si zbytek víkendu!

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...