neděle 29. června 2014

Krásné věci

V pátek jsem měla dovolenou, tak jsem se rozhodla, že konečně využiju poukaz na nákup v nádherném obchůdku Krásné věci, který jsem dostala k narozeninám. Popravdě jsem přišla skoro za 5 minut 12, protože poukaz platil do konce června :). Neměla jsem dopředu nic vybraného, i když jsem tajně doufala, že ulovím minimálně jednu svíčku, takže to bylo překvapení, když jsem zjistila, co všechno tam mají.

Krásné věci je malý obchod na cestě mezi Hlavním nádražím a Tescem. Když vstoupíte dovnitř, tak nevíte, kam se dřív podívat. Pravá strana je celá pokrytá svíčkami, nalevo zase najdete plno krabiček, svícnů, výrobků ze dřeva a dalších krásných dekorací! Pokud se nezaseknete už hned na začátku a postoupíte dál, tak objevíte nádherný butik s autorským oblečením, ke kterému si můžete vybrat i nějaký šperk. Já jsem nakonec neodolala a pořídila si jedny náušnice, dvě svíčky, krabičku s vánočním motivem a voňavý pytlíček opět s vánoční tématikou :D.

Náušnice nejsou stříbrné, ale je to bižuterie :) vybral mi je můj přítel a já jsem z nich nadšená! Hned večer jsem si je musela vzít na divadelňák :)

Voňavý pytlíček bude jeden z dárků pro babičku, které jdu v pondělí popřát k narozeninám.

Na svíčky se hrozně těším, protože úžasně voněj už teďka.
Dneska končí divadelní festival, který trval krásných 10 dní, takže se příště těšte na nějaké momentky z této úžasné události, která vždycky jednou za rok rozproudí Hradec. A jelikož to teďka venku vypadá, že bude každou chvíli pršet, tak já si jdu zapálit svíčku, zachumlat se pod deku a zapsat zážitky z tohoto týdne do svého deníku :)

Krásnou neděli!
Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...