čtvrtek 19. června 2014

Textile house

Ráda bych vám dneska ukázala místo, kde nejvíc nakupuju a to místo je síť second handů Textile house. Firma je to původně slovenská, prodejny mají různě po Evropě a stále více poboček se otevírá v ČR. Když Textile House otevíral loni 13.5. v Hradci, tak jsem byla u toho, stejně jako později v Pardubicích, a to proto, že jsem tam pracovala jako shop assistent. Teďka už tam nepracuju, ale nakupuju tam stále, protože oblečení je tam prostě super :). Navíc díky šťastným půlhodinkám a jinejm slevám se to fakt vyplatí. Už jsem tam nakoupila hafo sukní za 30 Kč a podobně :). Pokud chcete něco originálního a nevadí vám, že je to second hand, tak určitě neváhejte a zavítejte tam. Pokud se bojíte, že tam mají jenom velikosti 36-40, tak žádné strachy, protože mají i speciální oddělení Plus Size pro velikosti od 46. O tom, jak to v prodejnách funguje asi napíšu samostatný článek, teďka jdeme k dnešním nákupům.


To první puntíkatý jsou plavky. Pamatuju si, jak když jsem tam nastoupila, tak jsem říkala, že plavky bych si tam v životě nekoupila! Jenže tyhle jsou tak super a úplně přesně takový, jaký jsem vždycky chtěla! Pin-up styl, co miluju, puntíkatý, se sukýnkou a vcelku. Nemám 50 kilo, abych si mohla dovolit nějaký bikiny, takže jsem je tam prostě nemohla nechat. Holt je nejdřív asi tak stokrát vyperu, vysavuju atd. a pak hurá k rybníku :D

Stály 175 Kč a ještě jsem na ně měla 10 % slevu

Jako další jsem si koupila krásné tričko (tuniku) od Camaïeu. Určitě se bude hodit do práce, potřebovala jsem něco zajímavějšího než obyčejná trička.



Cena 180 Kč a znovu 10 % sleva
Poslední kousek jsou pecka gatě z Háemka s trochu divočejším vzorem. Tomu jsem se taky hrozně bránila, ale když jsem si na ně šáhla, tak bylo rozhodnutí jasný. Myslím, že v létě budou krásně chladit a jsou na gumu, takže pohodlnost sama. Už se těším, až je vyvenčím, ale zatím to vzhledem k předpovědi počasí moc nevypadá :/

Cena 150 Kč - 10 % sleva ... víc fotek bohužel nemám, tak třeba v nějakém outfitu.

A ještě jedny super kožený boty Ecco, který jsem si ale koupila už minulý měsíc, takže cenu už nevim, ale víc jak 300 to určitě nebylo, protože jsem stopro chytila nějakou akci.


Ještě tam mám vyhlídnuté šaty a sukni, ale i když jsem tam nechala jen pár korun, tak všechno najednou jsem to vzít nemohla :D. Další návštěvu plánuji až v červenci, aby moje peněženka nepocítila moc citelnou újmu. Suma sumárum dnešní nákup 505 Kč - 10 % = 455 Kč za tři krásné kousky do šatníku!

No a jelikož už zítra začíná slavný hradecký divadelňák, který volně přechází v Rock for People, tak o mně teďka zase asi 14 dní neuslyšíte :D. Užijte si super letní dny a zase za nějaký čas ahooooj!

Váš Andreják :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...