pátek 27. června 2014

Cibulák z dob našich babiček

Tento týden se mi stala jedna neuvěřitelná věc, že se o ní s Vámi musím podělit. Jak jistě už víte, tak miluji Vánoce, a proto Vás asi nepřekvapí, že vánoční dárky sháním už s hodně velkým předstihem. Je to nejenom z důvodu již uvedeného, ale také z finančního. Je pro mne mnohem schůdnější koupit každý měsíc něco, než se pak stresovat těsně před Vánoci, že nemám dost peněz a času a mačkat se v přecpaných obchoďácích. Kéž by to tak dělali všichni, věřím, že by pak Vánoce nesnášelo mnohem míň lidí.
Tento měsíc byl na řadě dárek pro moji sestru (a teďka doufám, že můj blog nečte, protože by bylo po celém překvapení :D). Nenápadně se zmínila, že by se jí líbil cibulákový hrníček. Když jsem zjistila, kolik tahle sranda stojí, rozhodla jsem se to radši objednat přes internet, kde jsou ty ceny o dost nižší. Nakonec jsem si vybrala e-shop originalcibulak.cz a přímo tenhle krásnej hrníček s podšálkem.



Když zboží přišlo, tak jsem s balíčkem jen zaklepala na poště, nic jsem neslyšela a šla domů. No, odteď už budu všechno křehké zboží rozbalovat přímo na poště, protože samozřejmě talířek byl na padrť :(. Přitom na krabici byla obrovská nálepka, že se jedná o křehké zboží a stejně to bylo prd platný. Chvíli jsem přemýšlela, jestli zkusit reklamaci na poště, ale bylo mi jasný, že vytáhnou argumenty o nedostatečně zabaleném zboží, takže jsem se na to vykašlala a napsala přímo do obchodu. Když mi zboží odesílali, tak mi i přišel e-mail, ať se ozvu, jestli zboží došlo v pořádku. Z obchodu mi obratem volali, že samozřejmě pošlou talířek nový, že je to jasné a hrozně se omlouvali. Já z toho byla úplně v šoku, protože po mně nechtěli ani, abych to třeba nafotila. Nečekala jsem, že by se mnou jako se zákazníkem v dnešní době takto někdo jednal.


Dneska jsem si na poštu šla pro nový talířek a balík jsem pro jistotu otevřela už přímo na poště :D. Došel naprosto v pořádku a já jsem už klidná, že mám celou sadu doma a připravenou pro svoji ségru. I když teďka, jak na něj pořád koukám, a nemůžu se vynadívat, tak si říkám, že by určitě slušel do mé sbírky cibulákového nádobí, které mám po babičce :D. Můžete to ostatně posoudit sami, přidala jsem sem i fotky své sady nádobí.



Toto je moje sada nádobí po babičce, hluboké talíře mám ještě u ní, nějak se nám nevešly do kredence :D


Tímto mockrát děkuji obchodu www.originalcibulak.cz za to, že i dnes se najdou mezi námi poctiví obchodníci, kteří nejenom, že nabízejí nádherné originální zboží, ale umí i jednat s námi zákazníky. Kéž by Vás bylo víc :)

A já zase mizím do divadelního světa. Přeji vám všem krásný začátek prázdnin a ještě hezčí celé léto :)

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...