čtvrtek 12. června 2014

Justin a Trent!

Je to moje prokletí! Jakmile začne být pěkně, tak jsem pořád někde v tahu a na všechno ostatní pěkně prdim. Tím vše ostatní myslím opravdu všechno, takže si asi dokážete představit, jak to vypadá momentálně u mě doma :D. Skoro modlim, aby začalo konečně pršet a já mohla být chvíli doma, a jelikož se venku k něčemu takovému schyluje a navíc mám dneska jednodenní dovolenou, tak vám můžu napsat článek o dvou skvělých koncertech, které jsem za poslední týden absolvovala :).


Většinou chodím na koncerty u nás v Hradci a to se jedná o metal, hardcore, punk a podobně. Jednou za čas si vyjedu na koncert do Prahy, kde jsem teda nebyla už ani nepamatuju, protože hodně kapel jezdí i na Rock for People a to mám přece jenom kousek od baráku :D. Tentokrát jsem ale vyrazila a určitě nelituju.
Každý z koncertů je úplně jiný hudební styl, ale oba byly naprosto geniální. 3. června jsem se vydala s kamarádkou na Justina Timberlaka do O2 Arény. Dřív, když jsem ještě závodně tancovala, tak jsme jeho hudbu mívaly často v choreografiích, takže to byla taková pěkná nostalgická akce s návratem o 10 let zpět :D. Lístky jsme kupovaly hnedka v první den předprodeje a byl to takový vánoční dárek. No nebudu kolem toho zbytečně kecat a rovnou vám řeknu, že to bylo to nejlepší, co jsem zatím zažila. Úžasná show, kontakt s publikem, atmosféra a hlavně čistě odzpívaný koncert. Od začátku až do konce jsem tam stála s hubou otevřenou a nemohla tomu ani uvěřit. Koncert byl samozřejmě vyprodaný a co jsem četla kritiky, tak všichni tento koncert chválili. Já jsem měla dost velkou výhodu v tom, že jsem celkem vysoká, takže celou dobu jsem měla úplně úžasný výhled. My teďka s kamarádkou jenom doufáme, že se JT do Prahy brzo vrátí. Mám pro vás aspoň jednu fotku, protože video mi to nechce vzít :/


Druhý koncert se konal včera 10. června ve Fóru Karlín a byl to koncert kapely Nine Inch Nails. Co jsem tam zjistila, tak kapela tady v ČR asi není moc známá, protože nikdo z mého okolí vůbec neví, o čem je řeč :D Frontman kapely je Trent Reznor, kterýho snad sakra přece už někdo musí znát! :D
Tento koncert byl první, který se odehrál v nově otevřeném Fóru Karlín a bylo to hodně znát. Když jsme vešli dovnitř, tak všude krásně vonělo dřevo, člověk se nebál si sednout na zem, protože všude bylo čisto, takže jsme se první půlhodinu jenom kochali :D. Bohužel to mělo i dost nedostatků jako třeba, že WC nebylo vůbec označený a nikde jsme nenašli žádný prostor na kouření. Zezačátku jsem měla radost i z odvětrávání, což mě přešlo asi tak po první hodině, kdy jsem se musela sbalit a jít se vyvětrat. V tu chvíli jsem myslela, že jsem snad přímo v pekle :D nemohla jsem dýchat, pot bych mohla z trička ždímat, takže jsem to bohužel vzdala, šla si pro drink a koncert pak sledovala z povzdálí. I tak mi ale hudba hýbala vnitřnostma, takže bych to shrnula jako skvělou párty s úžasnými světelnými efekty a atmosférou. Obecenstvo totiž byli opravdu skalní fanoušci, takže s Trentem zpíval celý sál.

Užijte si krásnej den a já jdu bohužel uklízet :D

Váš Andreják

Fórum Karlín

Konečně jsem vyvenčila svoji oblíbenou kabelku :)

Já a On <3

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...