neděle 1. června 2014

Den dětí

Loni přesně na den dětí jsem byla za kamarádkou v porodnici podívat se na ní a jejího syna. Myslím, že si ani příhodnější den nemohla vybrat. Jelikož všude kolem mě se v posledních dvou letech jenom rodí, tak jsem si říkala, že tím aspoň zjistím, co všichni na tom mateřství mají. No ... zjistila jsem tam akorát to, že svoje vlastní děti prostě ještě mít nemůžu, protože jsem sama dítě!

Miluju tu dětskou volnost, kdy mě napadne někam jet a jedu, můžu lézt na stromy, kreslit si, skákat gumu a nechat se utěšit, když si rozbiju kolenu :). Vlastně teďka můžu konečně dělat ty věci, který jsem chtěla dělat jako malá a pořád mi to někdo zakazoval. Takže můžu třeba:
  •  sníst zmrzliny kolik chci
  • věnovat se koníčkům, který mě bavěj a ne těm, které baví rodiče
  • uklidit si, až když se chce mně
  • prospat třeba celý víkend :D
Momentálně si prostě nedokážu představit život matky na plný úvazek, takže se snažím život užívat, co to jde. Všem, kteří si prožívají to samé období a stále jsou těmi malými dětmi přeji krásný den dětí! :D

Váš Andreják

A tady ukázka, že jsem ještě asi fakt nedospěla :D
Moje malá pandička - dárek od přítele k svátku asi před 7 lety a stále ji mám vystavenou :)

Polštář, na kterém spim :)

Knížka z Levných knih s nádhernými kresbami

Tuhle knížku jsem si koupila sama kvůli ilustracím Heleny Zmatlíkové. Přesně tohle je totiž moje dětství!

Dvě myšky, které jsem si koupila loni před Vánoci.

Pandičkové bačkory byly dárek od kamarádky :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...