pondělí 26. května 2014

Co jsem letos zatím přečetla

Už je za námi skoro první půlrok z roku 2014, a tak jsem se rozhodla zrekapitulovat, co jsem zatím stihla přečíst. Není to žádný zázrak, ale letos je to mnohem lepší než loni, kdy jsem se nějakým způsobem nemohla vůbec dostat přes Harryho Pottera a Fénixův řád. V zimě si vždycky vybírám nějakou jednodušší a nenáročnou četbu, takže něco těžšího začínám číst až teprve teď.



LEDEN
K Vánocům si každoročně přeji plno knih, takže ani loni to nebylo jinak. Zvláštní ale možná je, že jsem z toho kvanta knih zatím přečetla jen jednu. Asi to bude výběrem témat, protože tam mám nějakou francouzskou a ruskou klasiku, kterou raději čtu ve šťastnějších obdobích svého života než v depresivní zimě, kdy jsem ráda, že můžu většinu dne prospat :D
Nebylo proto žádným překvapením, že jsem šáhla po tom nejjednoduším, co bylo v dosahu a to po posledních díle Padesáti odstínů ... hodně lidí na tuto literaturu nadává, ale jak já za ni byla vděčná ve dnech, kdy jsem chtěla číst, ale opravdu se mi nechtělo vůbec přemýšlet. Takže... pokud potřebujete opravdu oddech, tak mohu doporučit.

ÚNOR
V únoru stále nepřicházela změna, co se týče touhy po náročné literatuře. A docela jsem se ve čtení rozjela.
Dočetla jsem zbývající dva díly z trilogie Ghostgirl a to Mezi světy a Diagnóza láska. Je to o dívce, která se udusila gumovým medvídkem, její lásce a kamarádech atd., prostě téma, pro které už nejsem cílovou skupinou, ale i tak mi vůbec nevadilo vrátit se o cca 10 let zpět a přečíst si to :).
Další na řadě byl Pan Kaplan má třídu rád, s kterým jsem si poradila za jeden jediný den a naprosto mě uchvátil. Pokud se chcete někdo pobavit, tak rozhodně doporučuju.
Stejný pocit jsem měla i u Saturnina. Mám pocit, že toho jsem taky zvládla přečíst za jeden den a musím se přiznat, že hrozně dlouho jsem mu odolávala z důvodu, že o něm každý mlel, jak je to úžasná knížka. No, tak teď už to naprosto chápu :D.
První přečtenou knihou z vánočních darů byl Návrat domů. Knížka mě zaujala vánoční tématikou, i když jsem tušila, že téma znovu nebude to, co vyhledávám. Nakonec to byla další celkem slušná oddechovka, která rozhodně neurazí.



BŘEZEN
Celý březen jsem strávila ve společnosti Steva Jobse (tady je vidět, že už začínalo být pěkné počasí a zvládla jsem něco hutnějšího). Abych to vyjádřila naprosto přesně, tak to byl fakt masakr! :D Nedokážu si představit, že bych s nějakým takovým člověkem trávila většinu svého času, asi bych ho zabila :D. Dočetla jsem to celkem rychle a následek to mělo takový, že si teďka nutně potřebuju koupit cokoliv od Applu! Tomu říkám marketingový tah :D

DUBEN
V dubnu už bylo fakt krásně, takže jsem nepřečetla nic! :D

KVĚTEN
KONEČNĚ jsem dočetla Ekonomii dobra a zla. Když jsem tuto knihu četla, tak mi připadala ohromně zajímavá, ale pokud se mě na ni teďka někdo zeptá, tak nejsem schopná říct ani o čem vlastně byla. Takže to bylo si jedním uchem dovnitř a druhým ven. Taky mám rozečtený Boží blud, už se pomalu blížím ke konci a můžu říct, že jsem z ní opravdu unešená. Pokud jste ateisti, tak rozhodně přečíst! Věřícím doporučuji přečíst také, ale na vlastní nebezpečí.



Suma sumárum to máme zatím skoro devět přečtených knih, což si myslím, že není tak špatné. Na červen tady mám připraveno: Mládí v hajzlu 6.díl a 1984. Možná bych mohla dělat tenhle souhrn každý měsíc, takže v červenci čekejte další díl mého čtenářského koutku :). Jinak pokud máte někdo návrh na nějakou nenáročnou literaturu, tak určitě napište.

Váš Andreják


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...