neděle 18. května 2014

Týden ve fotkách

Stavily jsme se se ségrou v Crosscafé. Asi to tam miluju...
Mám nové kecky a úplně ty samé jsem měla, když jsem byla malá! Když jsem je v Kiku viděla za pár korun (něco málo přes stovku), tak jsem je musela mít :)
Dneska by měl být jeden z posledních ošklivých a propršených dní, takže toho musím stihnout doma co nejvíc, protože pak už se tady jen tak nezdržím :D. Takže místo, abych odpočívala a užívala si relax, tak peru, uklízím, upravuju fotky a připravuju se na nový pracovní týden. Vstávám každé ráno v 5:20, takže si každý večer musím připravit jídlo na druhý den a taky oblečení. Když se mi v neděli chce, tak si připravím oblečení na celý týden, což se mi dneska asi nechce :D.  Ale co jsem tak koukala do skříně, tak si začínám nadávat, že jsem si v týdnu nekoupila ty super levný kecky z Gatu, protože teďka by se mi fakt hodily! Kromě nákupů oblečení a kosmetiky jsem si taky koupila nové kolo a objednali jsme si luxusní pizzu, a všechno jsem to samozřejmě musela vyfotit!

Pokud sledujete MS v hokeji, tak si užijte dnešní zápas a jinak pěkný večer všem!

Váš Andreják

Luxusní domácí oběd! Červené víno byla povinnost :D
Moje nové kolo <3 pořízeno u Kulhánků .... ve středu ho jdu pořádně prověřit na cyklovýlet s kolegy z práce :)
S přítelem jsme tak trochu blázni do pizzy. Vyzkoušeli jsme už skoro všechny pizzerie v HK a hodně nám chutná od Mechováčka. Je to bezokrajová pizza a navíc u nich můžete sbírat body a za 10 bodů máte slevu 100 Kč.
Takhle krásný mám pohled z okna, když je pěkně...
.... a když se blíží konec světa! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...