pátek 9. května 2014

Sluneční brýle

Bez slunečních brýlí nedám ani ránu, takže je normální mě v nich potkat i v zimě. Momentálně mám asi patery a jelikož je nosím opravdu všude a pořád, tak mám celkem velkou spotřebu (člověk někde nějaký nechá, nějaký rozsedne atd., znáte to). Dříve jsem nosila hlavně oversized, nejlépe aby zakryly celý obličej :D a teďka preferuji především wayfarery. Na svém wishlistu mám momentálně aviatorky, protože ač tomu sama uvěřit nemůžu, tak tenhle typ brýlí jsem nikdy neměla. Nijak zvlášť o ně nepečuju, ale pořídila jsem si na ně opravdu kvalitní pouzdro, takže vím, že v kabelce se jim nic nestane.
A tady je teda výběr mých nejčastěji nošených slunečních brýlí:

Mé krásné puntíkaté retro a dokonce první wayfarer. Dostala jsem je kdysi k Vánocům a hodně dlouho mi trvalo, než jsem si zvykla na zabarvení skel. Mám je nejdýl ze všech brýlí a popravdě vydržej snad úplně všechno, jsou asi nezničitelný :D Edit 22:17: Dnes při jízdě na kole se rozpadly, achjo :D


Další wayfarery, které jsem dostala od kamaráda. Jak vidíte podle detailní fotky, tak jsou reklamní. Kamarád mi je přivezl z nějakého cannabis festivalu, kde je dostal :D. Sloužej velice dobře a jsou vhodnější spíš do zataženého počasí, jelikož skla nejsou tolik zatmavená.


Tyhle brýle byly kauf loňského roku! Konečně jiný typ brýlí, než které normálně nosím a ještě k tomu za pár korun. Sehnala jsem je v second handu asi za 50 Kč a jsou opravdu bezchybné. Miluju na nich zlatý doplněk a taky to, že jsou ideální na přímé slunce.

A jelikož je venku čím dál slunečnější počasí, tak brýle budou potřeba víc a víc. Pokud plánujete nějaké pěkné kousky pořídit, tak neváhejte. Nejen, že jsou skvělým doplňkem, ale i ze zdravotního hlediska je lepší je nosit. Takový zánět spojivek není nic moc :)

Krásný prodloužený a doufejme slunečný víkend přeje

Váš Andreják :)

1 komentář:

  1. Tyjo, vypadají moc hezky. Abych pravdu řekla, tak mně třeba trvalo docela dlouho, než jsem našla sluneční brýle dámské které by mi vyhovovali. V současnosti mám jedny od Calvin Klein a ty nejsou vůbec špatné. Uvidíme jak dlouho mi vydrží.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...