úterý 24. května 2016

Kosmetický New In

Tenhle měsíc mi došlo pár kosmetický přípravků, takže jsem se chtě nechtě musela vydat na nákupy. Většinou kosmetiku nakupuju v DM nebo Rossmanovi. Tentokrát to vyhrálo DM, jelikož to mám při cestě z práce :D. Kromě věcí níže (což jsem si teďka všimla, že je všechno Balea) jsem ještě koupila čištič do myčky, Jakubovi deodorant a sobě ovocnej čaj do práce. Možná jsem si spíš měla koupit nějakej na nervy :D. Pracovní tempo je čím dál šílenější a já bych se popravdě v tomhle počasí nejradši viděla někde u vody.


Balea - sprcháč Sweet Smoothie
Tenhle sprcháč jsem měla vyhlídlej už hrozně dlouho a v Hradci ho měli buď vyprodanej, nebo jsem prostě a jednoduše slepá, protože jsem ho asi měsíc marně sháněla. Voní naprosto božsky, jako nějaká sladkost (přitom je to jenom citron s vanilkou :D) a obal s pudlem je úplně nejvíc nejlepší!
Cena: 32,90 Kč


Balea - tělová emulze Milch & Honig
Dochází mi tělové mléko, tak jsem se rozhodla poprvé vyzkoušet tohle od Baley. Opět nádherně voní, ale bojím se, aby ta vůně nebyla až moc těžká a hlavně nevim nevim, jak na léto. No uvidíme, jak to bude vypadat na těle, zatím jsem se k tomu ještě nedostala.
Cena: 54,90 Kč


Balea - tělový sprej Melone
Zato toto nominuji na nejlepší výrobek tohoto léta. Očividně si to nemyslím jen já, protože v prodejně už na mě čekala poslední jediná lahvička. Jsem naprosto nadšená jak z vůně, tak z pocitu na kůži. Krásně chladí, nijak nedráždí a opravdu nádherně lehce ovocně voní. Asi si půjdu nakoupit do zásoby, protože v létě u mě tělové spreje nahrazují těžké parfémy :)
Cena: 59,90 Kč


Moc vám všem závidím, kdo už máte prázdniny nebo si užíváte dovolenou. Mě to letos opět čeká až v druhé půlce srpna a pak větší dovolená až v září. Každopádně se snažím si užít tohle krásný počasí aspoň po práci. Jezdím teďka hodně na kole, chodím na zmrzku a čtu si venku :).

Příště už si zase dáme nějaký čtecí článek a vy si zatím užívejte tohle skoroléto!

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...