pondělí 30. května 2016

Kulturní pátek - Muzejní noc v Labyrintu a Nábřeží umělců

Tak máme za sebou pořádně horký letní víkend. Doufám, že jste si ho pořádně užili stejně jako já. Pro mě začal parádně už v pátek, kdy jsme vyrazili na královéhradeckou Muzejní noc a na nábřeží. Sobota pokračovala na farmářských trzích a odpoledne bylo v rámci rodinné grilovačky, kdy nás přepadla pěkná bouřka. Neděle už byla jen uklízecí a flákací. Původně byl v plánu výlet na kole, ale počasí nás zdolalo. Uklidili jsme proto s Kubou lednici, já si ráno dala 5km procházku, odpoledne vyrazili na zmrzku a večer padli za vlast :D Fotili jsme ale bohužel jen páteční program, tak se koukněte, jak vypadá hradecký Labyrint divadla Drak a co nám letos předvedli umělci na nábřeží.



V Labyrintu jsem byla poprvé a celkově, i když máme v Hradci tak vyhlášené divadlo, jako je právě Drak, tak jsem v něm byla jen párkrát. Každopádně ale musím říct, že jsem byla naprosto unešená. V prvním patře Labyrintu je výstava loutek z různých divadelních představení a musím říct, že některé byly naprosto monumentální. Navíc výstava je udělaná právě jako labyrint, takže se tam různě proplejtáte a je to super zábava nejenom pro děti.


Všechny dámský loutky měly prsa ven :D


Zlatovláska opět s prsama ven :D


Tohle mě zujalo hodně, to je Jánošík

Největší sochy, co tam měli, bylo to dost děsivý

Já a Sněhurka



Loutka, co má frňák jako já! :D
V druhém patře se dozvíte, jak takové loutkové divadlo vlastně funguje. Jaký je rozdíl mezi maňáskem, manekýnem a marionetou, jak loutka vzniká, jak vznikají kostýmy, scény atd. Bylo to fakt hodně zajímavý a věřím, že děti se tam fakt vyblbnou dost :) My jsme si udělali pár fotek, koupili si magnetku vlka na lednici a vyrazili do města.



Tahle fotka je už moje nová profilovka :D

Zkusila jsem si hrát Červenou Karkulku

Řez divadlem


Nábřeží umělců bylo letos věnováno hodně přírodním materiálům - hlavně dřevu. Jako doprovodný program samozřejmě hrála kapela a točilo se pivo :)



Tohle se jmenovalo Výkřik a noční můry z toho mám ještě teď :D







Tohodle krasavce jsem si nechala na konec <3

Nádhera!
Teďka už máme zase začátek pracovního týdne a já jsem v jednom zápřahu. Nebudu lhát, že se opět netěším na víkend! No už aby to bylo :) Plánujete něco?

Pěkný start nového týdne!

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...