čtvrtek 2. června 2016

Májové vzpomínání

Juchů! Léto je už skoro tady!
Nemůžu tomu uvěřit, že jsem se konečně dočkala těchhle krásných slunečných dní. Sice u mě momentálně propukla alergie, ale nevzdávám se a snažím si dny užít na maximum. Ještě než se ale začneme opalovat a koupat, tak se se mnou pojďte podívat, jak vypadal můj květen.
  • ujela jsem největší svůj dosavadní rekord na kole a to 63,55 km
  • díky tomu jsem ochutnala tu nejlepší zmrzlinu na světě - mají ji v Kuněticích u Pardubic
  • a na kole jsem začla konečně zas jezdit i do práce
  • zažila jsem první letošní bouřku a díky ní jsem přijela domů zmoklá jak slepice (jak ještě nikdy)
  • zúčastnila jsem se knižního veletrhu Svět knihy 2016
  • zašli jsme do divadla na představení Evropa - letos jsme divadelní sezónu úplně prošvihli, tak aspoň jeden poslední záchvěv jsme stihli
  • na krokoměru jsem si udržela průměr 10 000 kroků za den, což je cca 7 km a mám z toho hroznou radost! 
  • díky Muzejní noci jsem se podívala do divadla Drak a Labyrintu
  • taky jsem tenhle měsíc trochu utrácela za oblečení, chystám New In článek :)
  • hodně času jsem trávila venku v přírodě a díky tomu mám taky hafo fotek, kterýma vás v tomhle článku budu prudit :D 
No a co mě čeká v červnu? Chystáme se odškrtnout si další místo z wishlistu po ČR a to Český Krumlov (hrozně moc se těším!), taky se vydáme na divadelní festival a tento víkend snad pojedeme na další výlet - jo a taky si koupim asi tak milion knih :D

Příště se těšte na měsíční shrnutí přečtených knížek.

Váš Andreják
Květnové knihy :)



To jsme takhle jednou spěchali domů, abychom nezmokli a Kuba píchnul...


Hmmm, uzenej pstruh!
Z výletu do Prahy


Opět jsem pravidelně zmrzkovala :D

A nebo chodila na super ledový kafe!
A nebo si dávala jiný drinky :D

Moje milované místo na relax, na podzim je to nádhera, ale i na jaře je to tady super :)
Můj "A Day To Remember" outfit :D
Nazdáááár! :D

Nějak se zas vracim k tričkám s potiskem :)
Tak zas příště! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...