pátek 6. května 2016

Nějaké základní info o mně

To, že miluju knížky, cestování, Vánoce, svíčky a divadlo, už víte. Blog ale už píšu přes dva roky a možná byste o mně měli vědět ještě něco dalšího, takže jsem si připravila tenhle článek. Musím se přiznat, že mi dal docela práci. Přemýšlela jsem, co na sebe prásknout, co vás asi nezajímá, co by vás zas zajímat mohlo, takže nakonec je to tak nějak od každýho trochu a článek jsem doplnila pár fotkama z mého mládí :)

Jedno z tanečních vystoupení :)

Tohle mohlo být tak 2004-2005 - byla jsem na střední a frčelo Kenvelo :)

Tak pojďme na to:
  1. jsem hrozný bordelář a přesto se snažím uklízet pravidelně
  2. místo sladkýho si radši dám pořádnej kus masa
  3. jsem spíš sova než ranní ptáče, což je dost peklo, když musím každý den vstávat v 5
  4. 5 let jsem závodně tancovala hip hop
  5. nemám moc ráda českou kuchyni, je na mě moc těžká, radši si dám rýži, těstoviny 
  6. moc mi nejde dělat víc věcí najednou jako ostatním ženskejm
  7. nenávidím telefonování - když jsem dělala operátorku v T-Mobile, zjistila jsem, že ty lidi absolutně nevnímám
  8. miluju cokoliv, co je spojený s papírnictvím - jsem schopná si nakoupit naprosto nepotřebné zápisníky, gumy, tužky, pastelky i blbý sponky do sešívačky :D
  9. každý rok si sama vyrábím diář a deník
  10. chtěla bych mít práci, která by mě opravdu bavila
  11. jednou bych ráda napsala knihu
  12. jako malá jsem prodělala epileptický záchvat a také jsem jezdila pravidelně do lázní kvůli skolióze
  13. hrozně těžko se srovnávám s blbostí lidí, nechápu proč si lidi zbytečně komplikují život neznalostí, nevzdělávají se atd.
  14. s tím asi souvisí i to, že vlastně nejsem moc ráda mezi lidma. Když už musím s kamarádkama ven na kafe nebo do hospody, tak to doháním ještě 2 dny poté, jsem unavená, ospalá, vymluvená a potřebuju bejt sama.
  15. miluju pudly, odmalička jsme doma měli tohle plemeno a až to půjde, tak si ho pořídím znovu
  16. než jsem odletěla do Peru, tak jsem byla nejdál na Krétě a celkově v zahraničí asi 5x za celej svůj život
  17. z ročních období mám nejradši jaro a podzim, moje oblíbené číslo je 3 a miluju modrou barvu ve všech podobách (od tyrkysový až po námořnickou modř)
  18. jsem až chorobně šetřivá na materiální věci - je to děs, protože furt přemejšlim, jestli opravdu nějakou věc potřebuju, milionkrát si to musím rozmyslet a nakonec si ji třeba fakt nekoupim - zajímavý je, že co se týče cestování, tak je to úplnej opak, to mi není vůbec líto utrácet
  19. chci se naučit šít. Hrozně obdivuju ženský, který jsou schopný si na sebe ušít všechno od kabelky, přes sukni až po kabát a doufám, že se to jednou taky naučím.
  20. u všech bot mám brutálně okopaný špičky - holt neumim chodit :D
Tyhle kalhoty jsem milovala!!!

Rok 2007 - a zase žeru :D

Náš Milča v roce 2006

2008 a radikální sestřih
2012 a focení pro kamarádku kadeřnici

Ještě bych na sebe mohla napráskat dalších 100 věcí, ale to by vás už nebavilo číst, tak si to nechám zase na někdy jindy. Teďka momentálně jsem ráda, že je už konečně pátek, já jsem pěkně doma z práce, koukáme na hokej a plánujeme víkendový výlet.
Užijte si ty super slunečný dny a zase brzy ahoj!

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...