úterý 22. listopadu 2016

♡ Disneyland Paris - nejvíc největší splněný sen ♡

Když jsem začala psát tenhle článek, byla neděle večer, já ležela s notebookem v peřinách, popíjela čaj a přemýšlela, jak sem vlastně nacpat veškeré ty emoce, který jsem v posledních 4 dnech zažila. Teďka je už úterý a já se z toho furt nemůžu vzpamatovat, takže prostě a jednoduše vítejte u článku o jednom z nejúžasnějších zážitků mýho života! Páni lidi, já byla skoro ve svých třiceti poprvý v Disneylandu! Viděla jsem doopravdovýho Mickey Mouse, Kačera Donalda a Pluta! A nejvíc nejlepší na tom je, že to bylo teďka před Vánocema, což bylo úplně double combo! Vím o sobě, že jsem ještě duší dítě, ale že mě to zasáhne natolik? Nemám slov.



Všechno tohle dobrodružství začalo celkem dost nevinně. V létě jsme se bavily s kámoškou, jak mě štve, že jsem ještě nikdy nebyla v Disneylandu, nikdy jsem neviděla svýho milovanýho Mickey Mouse (co si budem nalhávat, na Disneyovkách jsem vyrůstala) a ona k tomu dodala, že tam byla naposled před 15 lety. Najednou jsme bookovaly hotel a letenky, 4 měsíce utekly jako voda a my fakt seděly v letadle a těšily se jako malý.

všude vánoční výzdoba <3



Kuba se trochu děsil, co tam jako skoro čtyřicátník bude dělat. K tomu můžu napsat jen jedno: v Disneylandu se najde každý. Je tam tolik atrakcí a zážitků, že nudit se tam nemůže snad fakt nikdo. Jako důkaz mám asi tak milion fotek :D. K tomu jsem si dovolila připsat pár svých postřehů. Pokud se tam někdo chystáte, tak vám třeba aspoň trochu pomůžou.


Vstupenky jsme kupovali předem a stály nás 69 € na jednoho. Kromě Disneylandu jsme ale mohli jít i do studií Walta Disneyho (kam jsme ale bohužel ani dojít nestihli).
Atrakce otevírají v 10:00 a zavírají většinou kolem 20:30, čekací doba je různá - od 10 minut až po hodinu a půl.
Do parku se dá z Paříže dojet vlakem - RER A - výstupní stanice je konečná Marne-la-Vallée (Parcs Disneyland). Jedete asi 40 minut.
U vstupu jsou přísné vstupní kontroly, takže určitě s sebou nenosit žádný nůž, nůžky nebo jiné ostré předměty.
Mapu Disneylandu si vytiskněte buď předem, nebo si ji vemte hned u vchodu - budete ji potřebovat.
Park je rozdělen do 4 zón a opravdu můžu říct, že každý si najde to svoje.
O jídlo se taky bát nemusíte, takže pokud nemáte svačinu připravenou vlastní, tak tu najdete plno fast foodu i lepších restaurací.

My jsme si dali mexickej fast food :)

Rozhodně doporučuju si nenechat ujít průvod hlavní ulicí - ten předvánoční měl úžasnou
atmosféru.









♡ Z těch opravdu dětských atrakcí byly úžasný snad všechny, kde jsme byli - Pinocchio, Sněhurka, Petr Pan...Nejčastěji jsme ale byli na Pirátech z Karibiku, kde se pluje na vodě :).



♡ Pokud máte rádi opravdu hodně adrenalin, tak doporučuju Indiana Jonese a Space Mountain 2.



Tohle je prej normálně taky docela masakr, bohužel bylo zavřeno :(

Vydržte až do setmění :)

No proste podivejte se na to!









Popravdě jsme skoro hned po příletu zjistili, že se tam prostě musíme jet podívat ještě minimálně jednou. Koukali jsme i na hotely přímo v Disneylandu a překvapilo nás, že to není o tolik dražší. Jelikož zatím dodržujeme pravidlo "každý rok v Paříži", tak je dost možný, že se tam vydáme už příští rok :D. Uvidíme, jak to nakonec dopadne, každopádně já bych klidně letěla hned.

Teďka jdu ještě zpracovat fotky přímo z Paříže :)

Krásné úterý!

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...