pondělí 7. listopadu 2016

YOLI a CooBoo knižní přírůstky na dlouhé podzimní večery

Pomalu ale jistě se blíží další článek z pravidelně rubriky "Várka z Levných knih". Protože ale nenakupuju jenom tam a za poslední měsíc jsem si dokonce pořídila 3 knihy i odjinud (hohohooo), rozhodla jsem se, že už si tento akt zaslouží sólo článek. Knížky od CooBoo jsem pořídila v Kanzelsbergeru v rámci akce slevy OnaDnes. Původně jsem šla pro úplně něco jiného, ale popravdě tam moc výběr nebyl, takže jsem ráda, že jsem nakonec odešla s "Dám ti slunce" a "Proč jsme se rozešli". Obě knížky jsem si stejně už dlouho chtěla pořídit, tak aspoň byl důvod :D. "Dopisy na konec světa" jsem dostala od Kuby až teďka v listopadu a tím jsem si opět o trošku rozšířila sbírku YOLI.


Všechny tři knížky jsou z mých předchozích wishlistů, takže anotaci už sem kopírovat nebudu. Opět jsou všechny ze žánru YA a vypadá to, že už letos asi nic jiného číst nebudu. Až budu na konci roku psát nějaký shrnující článek o letošních přečtených knihách, tak ho asi pojmenuju "Můj návrat do puberty" :D. Hrozně mě to ale baví a už i chápu, proč zrovna tenhle druh literatury baví i vás.


Proč jsme se rozešli
Tahle knížka mě zaujala díky krásným ilustracím. Je škoda, že dnes se už knihy skoro neilustrují, ale chápu, že by se asi zase o dost prodražily. Původně jsem si ji chtěla koupit už v létě na dovolené v Děčíně, ale bohužel ji tam neměli, tak jsem ráda, že jsem ji sehnala teďka u nás v HK.





Dám ti slunce
O Dám ti slunce jsem se dozvěděla díky Adrieně z Adris Books. Nejenom, že ji chválila ona, ale byly na ní docela dobré ohlasy i od dalších čtenářů, takže jsem už neváhala. Taky jsem si ji chtěla koupit už dřív, ale tenkrát ji v hradeckých Knihách Dobrovský neměli (NECHÁPU!), takže jsem si ji holt musela koupit až teď.



Dopisy na konec světa
Dopisy mě zaujaly hlavně tématem. Jako psát někomu, kdo je už po smrti? To mi přijde jako dobrý nápad a opravdu jsem zvědavá, jak se s tím nakonec autorka poprala. Navíc se mi moc líbí obálka, tak snad nebudu zklamaná.



Jinak aby to bylo stylové, tak dneska nastupuju do Levných knih. I když to teďka před Vánocema bude asi dost masakr, tak se hodně těším. Konečně budu dělat něco, co mě baví, a i když půjde jen o brigádu, tak vím, že se mi pak bude těžko odcházet. Určitě vám potom napíšu shrnující článek po prvním měsíci mezi knížkama.

Teď vám přeji klidný start nového pracovního týdne a brzy zase na čtenou.

Váš Andreják

1 komentář:

  1. Je tu největší slevový nákupní týden v České republice. Přehled všech slev naleznete na https://slevovykupon.net/c/onadnes/ . Slevy jsou od 19. do 25. září (někde i déle) a díky tomu ve více než 130 eshopech nakoupíte se slevou až 50%. Nakupte tak v rámci tohoto nákupního týdne a ušetříte!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...