sobota 12. listopadu 2016

Várka z Levných knih IX.

Cože? To už je to vážně deváté vydání téhle pravidelné rubriky? No páni. Tenhle měsíc jsem popravdě vůbec neměla problém si knihy vybrat. Naopak jsem jich tam dost musela nechat, takže jsem už domluvená se ségrou na vánočním nakupování. Mám 1000 Kč a můžu si tam nakoupit, co chci. Nakonec to bude asi 13 knížek a bohužel i tak jich tam stále plno musím nechat. Naštěstí mám ještě možnost si přát něco od mamky, takže to bude taky dalších pár knih k dobru. Zbytek si koupím v prosincové Várce z Levných knih :)



Dneska jsem tam nechala krásných 315,-Kč za pět knížek, takže podmínka 500 Kč splněna a díky Třem mužům na toulkách je splněna i podmínka jedné klasiky.


Vánoční pošta
I když poezii nečtu skoro vůbec, tak jak jde o Vánoce, jsem odhodlaná se překonat. Vánoční pošta je nejenom pro děti, ale i pro dospělé a hlavně jako největší plus (kromě tématu Vánoc) je pro mě i to, že je kniha ilustrovaná. Moc se těším, až se do ní před Vánoci pustím, vypadá opravdu kouzelně.
Cena: 49,-Kč






Soud padlých andělů
Krásná obálka a netradiční velikost knihy. To jsou hlavní atributy, které mě zaujaly. Když jsem pak zjistila téma - uvězněná duše mezi dvěma světy, tak bylo rozhodnnuto a knížka putovala do mé knihovny.
Cena: 99,-Kč


Poslední americký muž
Jíst, meditovat, milovat od Elizabeth Gilbert se stala jednou z mých oblíbených knih, takže cokoliv od ní si přečtu ráda. Trochu se teda bojím, že budu mít hodně vysoká očekávání, která nakonec nebudou naplněna, ale snad se tak nestane. Téma konzumu a honby za penězi kontra návrat k přírodě je totiž hodně slibné téma.
Cena: 59,-Kč


S osudem v zádech
To bych nebyla já, abych si nekoupila aspoň jednoho zástupce YA. Trochu mě děsí, že je knížka přirovnávaná ke Kdo chytá v žitě, která mi totálně brnkala na nervy, ale chci tomu dát šanci. Hlavní patnáctiletý hrdina si kvůli Osudu změní identitu, odstěhuje se a snaží se žít život pod kontrolou, což mu asi i tak moc nejde. No jsem zvědavá, jak se příběh nakonec bude vyvíjet.
Cena: 39,- Kč


Tři muži na toulkách
Nesměla jsem zapomenout ani na nějakou klasiku a tentokrát jsem si zvolila tři muže. Bohužel jsem teda nečetla první díl, ale třeba si ho ještě stihnu pořídit a přečíst knihy ve správném pořadí. Jinak Tři muži na toulkách popisují svou cestu Německem a při této příležitosti se zastaví i v Karlových Varech a ochutnají např. plzeňské pivo. Na tuhle část jsem asi nejvíc zvědavá, tak uvidíme, jestli mě kniha zaujme.
Cena: 69,-Kč


Kromě nakupování knih jsem dneska taky strávila dopoledne na Martinských trzích a sháněním malých šamponů a mýdel na náš výlet do Paříže příští týden. Hrozně se tam těším a přemýšlím, jaká kniha mi bude ty 4 dny dělat společnost :)
Ale o tom zase až jindy. Krásný víkend!

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...