pátek 25. listopadu 2016

Moje knihovna - verze 2016 - 2. část

Jak už jsem slibovala naposled, tak vám dneska ukážu pokračování své knihovny. Než se k tomu ale dostanu, tak bych vám moc chtěla poděkovat za milé komentáře právě k 1. dílu. Je to super, že je mezi vámi tolik čtenářů, co by jednou rádi měli taky tak velkou knihovnu. Mně se tenhle sen pomalu plní a už se popravdě těším, až budeme zase rozšiřovat naše sbírky knížek (jenom k Vánocům to bude asi 25 nových přírůstků ♥).

Dneska vám ukážu další tři části naší knihovny + bonus na konec :D. To nejlepší jsem vám už ukázala, proto tentokrát nečekejte žádný mega police napráskaný knížkama. Jedná se spíš už jen o pár kousků, který se mi nevešly do té knihovny velké. Začneme asi nejkrásnější částí a to tou, která je za sklem. Je to jediná "krytá" část naší knihovny a jelikož je tím výjimečná, rozhodli jsme se do ní dát starodávné knížky. Celá jedna polička je proto plná technických slovníků, které pokračujou i do dalšího regálu. Vedle nich tam máme ještě další slovníky (mám pocit, že je tam nějaký německý a ruský o více dílech) a hlavně Bibli v češtině a němčině. Bibli jsem kdysi dostala od babičky a mám v ní dokonce i věnování :). Tu německou jsem našla kdysi v antikvariátu.


V odrazu můžete kromě vysavače :D vidět i tu hlavní velkou knihovnu, která je přesně naproti :)

Omlouvám se za rozmazanou fotku, nějak mi to nechtělo zaostřit :(

Další knihovna je úplně na opačné straně obýváku a jedná se o úzkou vysokou skříňku opět až ke stropu. V úplně vrchní části máme gramofonové desky a v té nejspodnější zase šanony a videokazety, DVD, CD, takže to jsem vám ani nefotila. Z toho, co vidíte, tak nahoře mám Herbář a omalovánky. Doufám, že první díl Herbáře doplním postupně i o další pokračování. Letos vychází už 4.díl, tak mám co dělat :D. Druhá polička je věnovaná cestování. Své místo tam mají průvodce a časopisy Země světa. Udělej si svoji knihu tam mám zatím jen tak provizorně. Dostala jsem ji loni k Vánocům a je mi hrozně líto do ní začít tvořit, tak furt vymejšlím, co s ní provedu :) Další dva regály jsou věnované válečné literatuře. Mám tam svoji sbírku o Hitlerovi (ty první dvě knihy jsou ale Kubovy) a hlavně knihy od E.M.Remarqua. Tady se ta sbírka ani rozrůstat moc nemusí, jelikož skoro celá Kubova část knihovny je právě válečná :D.





Další část knihovny je teďka nově přesunuta do dětského pokoje. Jde totiž o pohádky a další dětské knížky jak moje, tak Kubovy. Máme jich strašně moc a to, co vidíte na fotce, je jenom část. To hlavní mám ještě u mamky v původním bytě. Chybí tam proto třeba všechny Disneyovky, na kterých jsem vyrůstala. Každopádně se teda ale nemusíme bát, že by naše děti jednou neměly co číst :D.

Moje abeceda je tak krásná a stará knížka, že jsem si ji musela takhle vystavit :)

A na závěr mám pro vás slibovaný bonus. Rozhodla jsem se vám ukázat jednu poličku z Kubovy části knihovny. Snažila jsem se vybrat tu, kde je nejmenší bordel, ale moc to nešlo... :D Jo a taky je asi nejmíň hitlerovská a esesácká :D





Jak už jsem psala na začátku, tak k Vánocům mi přibyde dalších asi 25 kousků. V týdnu jsme je byly nakoupit s mamkou a ségrou a já se díky tomu strašně moc těším na Štědrý den ♡♥♡. Rozhodně proto čekejte příští rok další vydání Mojí knihovny.
Já jdu teďka relaxovat do peřin a jak jinak než s knížkou.

Krásný prvoadventní víkend!

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...