sobota 19. srpna 2017

Hradecká V8

Dneska vám ukážu něco, čeho jsem se letos účastnila poprvé. Ač je to k nevíře, tak tzv. Ameriky na Stříbrňáku se konají letos už podesáté, a já až bydlím asi tak 300 metrů od místa konání, jsem se tam nikdy nevypravila. Tentokrát jsme ale dostali od Kubovýho taťky volňásky, takže jsme neváhali ani minutu a v přestávce mezi brutálním slejvákem jsme se tam na skok stavili mrknout.




Není to zrovna můj obor, takže to dneska budeme mít spíš obrázkové pokoukání, ale aspoň jsem se mohla pěkně oblíknout a mezi ta krásná auta zapadnout. Akce se koná celý víkend a vstup pro dospělé činí 180 Kč. Zrovna když jsme odcházeli, tak probíhala soutěž o to, které auto udělá největší hluk a musím říct, že randál a smrad to byl fakt slušnej :D. Večer bude ještě rockotéka a během dne vystupuje stylově Elvis Presley revival.









Doufám, že příští rok se tam podíváme znovu, protože letos jsem tam šla naprosto nepřipravena a bohužel nevyužila ani nabídky prodejců pin-up a rockabilly oblečení! Byli tam např. prodejci z Black Heart, kde normálně nakupuju, takže snad příště se poštěstí. Nakonec jsme tam strávili 2 hodiny, ale určitě se tam dá zabavit minimálně na celý den.














Teďka už znovu vyhlížíme déšť, takže jsem zapadla do peřin a sahám po knize. Zítra mě čeká pracovní dopoledne, tak se na to musím pořádně vyrelaxovat.

Krásný víkend, ať už ho máte slunečný nebo deštivý :)

Váš Andreják

1 komentář:

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...