pondělí 7. srpna 2017

New In - knihy za červenec 2017

Nějak se mi v srpnu nedaří dostat do čtecího tempa. Dočetla jsem Kdokoli může dělat cokoli a od tý doby mám už asi tak týdenní čtecí prázdniny, což u mě v létě není zas až tak neobvyklé, ale i tak jsem z toho celá nervózní. Rozhodla jsem se, že se to teďka pokusím nastartovat shrnutím nových knih z července. Za chvilku nás opět čeká Várka z LK, ale tentokrát vám ukážu něco odjinud. Musela jsem si samozřejmě přivézt jednu knihu jako suvenýr z víkendu v Blansku, využít slev na Smart Pressu a taky jednu knihu dostat :).

Celkem jsem si tedy v červenci pořídila 4 nové knihy a vy se teďka můžete podívat, které to jsou.



Umřel jsem v sobotu a Létající jaguár
A začneme rovnou těma slevama. Na kopečkovém blogu jsem objevila článek s upozornění na super akci s využitím slevového kódu. Neváhala jsem ani minutu, jelikož jsem tam měla už delší dobu vyhlídnuté knížky o Peru pro Kubu (jednu mi mezitím už stihli vyprodat), takže je teďka dostal k svátku a narozeninám, a sobě jsem si doplnila sbírku Formánka. Četla jsem od něj už dvě knihy o Prsatém muži, které od té doby doporučuju, kde se dá. Bylo mi proto hned jasný, že si časem rozhodně rozšířím knihovnu i o další jeho knihy. Bohužel nějaké byly taky vyprodané, tak jsem šáhla aspoň po Umřel jsem v sobotu a Létajícím jaguárovi. Hlavně na Jaguára jsem hodně zvědavá, protože se jedná o nejrychleji napsanou knihu na světě na předem neznámé téma. Umřel jsem v sobotu bude asi hodně náročná, ale obě knihy se dle recenzí čtou dobře, rychle a samy.



Sladké zapomínání
Sladké zapomínání jsem dostala a naprosto ihned jsem se zamilovala do jeho obálky. Naprosto zbožňuju cokoliv knižního týkající se Francie nebo přímo Paříže. Popravdě mám v plánu si začít tvořit v knihovně francouzsko-pařížské oddělení :D. Trochu jsem si říkala, že to bude asi jenom nějaká oddychovka, na léto ideální, ale pak jsem si přečetla pár recenzí na cbdb.cz a mile mě to překvapilo. Zaprvé má hodně vysoké hodnocení, což většinou tyhle slaďárny z Paříže nemívají, a zadruhé komentáře mluvící o "silném tématu" a "žádný slaďárně" mě hodně zaujaly. Rozhodně se na knihu chci vrhnout co nejdřív, určitě ještě teďka během léta.


Mluv
Mluv je jednou z knih z mých wishlistů z loňského roku. V červnu jsem ji kupovala Marge k narozeninám, což nakonec už naprosto rozhodlo o tom, abych si ji pořídila i pro sebe. Když jsem ji viděla v Knihcentru v Blansku, kde jen tak mimochodem měli naprosto tragickej výběr, okamžitě skončila v košíku a vezla jsem si ji do Hradce. I když ve světě je příběh dívky, která přestala mluvit, hodně oceňovaný, na cbdb.cz to zas tak žhavé není. Kniha má jen 67 %, ale většinou se sama snažím přesvědčit, jestli to ta odpovídá nebo ne.. I kdyby to blbě dopadlo, ta obálka je tak boží, že jí to snad i odpustím :D. Podle knihy byl natočen i film, takže po přečtení se hodlám vrhnout i na filmové zpracování.


A to máme za červenec vše. Naštěstí to vypadá, že v srpnu nikam nepojedeme, tudíž nehrozí žádný suvenýry v podobě knih :D. V září si to ale každopádně vynahradím.

A jak jste na tom vy? Nějaké nové přírůstky za poslední dobu?
Pište, inspirujte :)

Poklidný start nového týdne!

Váš Andreják

1 komentář:

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...