pátek 8. února 2019

Klidný leden 2019

Jak loňský rok končil hekticky, tak naprosto opačně letošní rok začal. V práci byl až takový klid, že nám to přišlo hodně zvláštní. Teďka už se to pomalu zase rozjíždí, ale ty první dny byly opravdovým balzámem na duši. Myslela jsem si, že se tím zklidním konečně i já, ale bohužel se tak nestalo. Pořád jsem napnutá jak kšandy a přehnaně reaguji na cokoliv. Asi je nejvyšší čas zvednout kotvy a jít dál, takže jsem ráda, že to letos takto nakonec stejně dopadne.

Ale to už opět mířím někam jinam, než kam směl směřovat tento článek. O změnách ve svém životě si popovídáme zase někdy příště, teďka se jdeme mrknout na to, co jsem tedy nakonec v tom lednu 2019 všechno stihla.
 
Náš novoroční oběd



- Hned 2.1. jsem si zašla ke kadeřnici. Od té doby, co si nechávám dávat na vlasy hennu, tak mám z barvení konečně aspoň trochu radost. Další návštěva mě čeká 4.3. a už se nemůžu dočkat.

- V lednu jsem se opravdu hodně věnovala domácnosti. Pořád dokola jsem vařila pudinky, uklízela, pomalu se taky chystala na stěhování (psala různé seznamy, co povezeme s sebou, co necháme tady atd. atd.). No, zjistila jsem, že by mi asi vůbec nevadilo být ženou v domácnosti, protože to je něco, v čem pociťuji aspoň nějakou seberealizaci (narozdíl od chození do práce, která je pro mě pouze prostředkem k získání peněz).

Pudink čokoládový s mandarinkama

Vanilkový s čokoládou a ananasem

A Kuba vyráběl domácí pribináčky :D

Další vanilkovej s čokoládou :)

A konečně čokoládový s broskví

- Konečně jsem i víc četla! Za leden padlo celkem 8 knih!









- Užila jsem si klasicky druhý Štědrý den s Verčou. Letos jsem dostala hlavně nádhernou dřevěnou misku se lžičkou od wowodesign ❤. To mi udělalo opravdu velkou radost.

Předávání dárků probíhalo klasicky v Salieri


Ten den bylo po opravdu dlouhé době konečně hezky, takže jsem šla pěšky domů :)



- A taky jsem využila voucher, který jsem dostala pod stromeček od mamky a zašla si na úžasnou thajskou masáž bylinnými pytlíčky. Panebože, to byl ráj! Od té doby stalkuju slevomat, jestli se tam opět tahle masáž neobjeví :D.


- S Kubou jsme zašli na návštěvu do Galerie moderního umění u nás v HK. Jelikož jsme se tam vypravili v pátek odpoledne, tak jsme v celé budově byli skoro úplně sami. Krásné odstartování víkendu to bylo.





- A hned ten samý víkend jsme se vypravili na 1. letošní výlet a to do Hlinska. Bylo to něco N E U V Ě Ř I T E L N Ý H O! Jak moc se mi to líbilo, se můžete dočíst tady.










- S Kubou jsme pekli 2 bábovky. První dopadla dost tragicky, ale ta druhá byla jak z fotky do kuchařky! Udělalo mi to fakt velkou radost.



A tuhle krásku upekla Kubova maminka

- Na konci měsíce jsem začala opět doučovat němčinu. Už pár let jsem se NJ nevěnovala, jelikož konečně dělám práci, která má pro mě aspoň trochu smysl, ale i tak jsem neodolala a do učitelování se opět opřela. A je to super, asi mi to fakt chybělo.

- Vždycky když na chvilinku napadl sníh, tak jsem samozřejmě byla v práci, ale na konci měsíce jsem se konečně dočkala i já. Přišlo mi to skoro neuvěřitelné, ale snažila jsem si ten zázrak pořádně užít.













- A jedno nedělní odpoledne jsme se vypravili na náš 2. letošní výlet na přehradu Les Království ❤ Byl to takový rychlovýlet, ale byl boží. Přečíst si o něm můžete zde.

Tuhle termosku jsem dostala taky od Verči k Vánocům a od té doby s námi jezdí po všech výletech :)

Kdyby se vám zdálo, že mám nějaké velké nohy, tak se vám to nezdá :D

Človek se ani nenadál a máme tu už druhý únorový týden. Já jsem měla dneska konečně opravdu celý den volno bez jakýchkoliv povinností, takže hádejte co jsem dělala? Ano, uklízela, skoro jako vždycky :D. Ale našla jsem si čas i na blog, předepsala si dva články, tak snad se teďka uvidíme časteji. Moc mi psaní chybí a přemýšlím, jak to udělat, abych ho nemusela zanedbávat na úkor práce. Jak už jsem psala v úvodu, letošek bude rok plným změn, tak třeba nastane změna i v tomto. Uvidíme, co mi rok 2019 všechno přinese.

Teď vám ale přeji krásný víkend a zase brzy na čtenou.

Váš Andreják

Dneska se s vámi loučí opět kočička, ale tentkrát to není Čenda. Je to Eli, jeho sestřenice, která u nás tráví čím dál víc času :D

3 komentáře:

  1. Ačkoliv máš život takový napjatý, z tvých článků dýchá uvolněnost. Jídlo, knížky, zima, kočka na závěr. ♥ Taky bych si někdy chtěla dát pudink - plánovali jsme to s přítelem na Silvestra, ale jednak jsme nenašli tyhlety dobré, co kupujete vy a hlavně jsme nakonec na Silvestra ani nemohli být spolu. Co se týče focení a výletování, nebylo to u mě moc slavné v lednu. Ale těší mě dívat se na tvé krásné fotky. :)

    Přeji lepší únor. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, vy se budete stěhovat? Tak to se moc těším na vyprávění a popisy nového. A už dlouho se Tě chci zeptat na to vaše současné bydlení - mám z fotek dojem, že máte starší domek, tak jen jestli to tak je, nebo je to jen velmi šikovně využitý prostor v bytě :) Ale možná už s takovou otázko jdu pozdě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anooo, nejdýl na konci května už budeme v "novém". Píšu to do uvozovek, jelikož se budeme stěhovat do staré chalupy na vesnici, takže nic nového to nebude :D. Teďka bydlíme ve starém domě, ale v podstatě v bytě, protože obýváme jen jedno patro :)

      Vymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...