čtvrtek 14. února 2019

Už jsou to 3 roky, co nakupuju každý měsíc v LK 📚

Únor se nám skoro přehoupl do své druhé půlky a to znamená jediné. 3leté výročí s Levnými knihami! Teda ne to pracovní, ale to zákaznické :D. Ano, je to neuvěřitelné, ale už jsou to 3 roky, kdy opravdu pravidelně a to každý měsíc nakupuji právě v tomto knihkupectví (kdyby vás zajímalo shrnutí z předchozí let, tak jsou tady a tady). To, že tam už přes dva roky pracuji je věc jiná, ale je fakt, že tomu dost pomáhá. 

Fortuna Libri patří mezi mé oblíbené nakladatelství z LK

Letos jsem se narozdíl od loňska držela dost zkrátka. Během roku jsem se vrátila ke svému pravidlu nákupu max. 5 knih za měsíc, za což jsem teďka fakt ráda, protože mám stále knihy i kam dávat. Nejvíc se ale musím pochválit za to, že jsem tenhle článek zpracovávala průběžně během celého roku, takže ho můžu vydat ihned a ne až s tří a více měsíčním zpožděním, jako vždy :D. Doufám, že to taky oceníte!

Než se ale vrhneme na to moje bilancování, chtěla bych vás nalákat, abyste vydrželi číst až do konce. Tam se totiž dozvíte, kolik jsem za ty tři roky celkem v LK utratila. No, pěkná částka to je :D

Tak jo, jdeme na to!

📚 Nakoupených knih: 67

březen 2018
- nakoupeno 9 knih - utraceno 427 Kč
z toho zatím přečteno: 6


  • Snoopy po škole - 29 Kč
  • Můj ty smutku - 29 Kč
  • Horrorstör - 19 Kč
  • Máš mě vůbec rád - 89 Kč
  • Devatero pohádek - kniha druhá - 69 Kč
  • Hořící lilie - 5 Kč
  • Othello - 69 Kč
  • Poppy - 29 Kč
  • Irská kuchařka - 89 Kč

duben 2018
- nakoupeno 6 knih - utraceno 364 Kč
z toho zatím přečteno: 3


  • Zahradníkův rok - 59 Kč
  • Sladké nic - 89 Kč
  • Rok v Provenci - 79 Kč
  • Láska, duše a francouzská kuchyně - 29 Kč
  • Důvěrný deník stromu - 29 Kč
  • O nejlepším kocourovi - 79 Kč

květen 2018
- nakoupeno 6 knih - utraceno 334 Kč
z toho zatím přečteno: 3


  • Utrpení mladého Werthera - 49 Kč
  • Bílá nemoc - 69 Kč
  • Devatero pohádek - kniha třetí - 69 Kč
  • Rodinné prokletí - 39 Kč
  • Kdo se směje naposled - 29 Kč
  • Muž, který zapomněl, že má ženu - 79 Kč

červen 2018
- nakoupeno 6 knih - utraceno 354 Kč
z toho zatím přečteno: 2


  • Kečupová mračna - 59 Kč
  • Noční škola 1 - 49 Kč
  • Pod kůží - 79 Kč
  • Večer tříkrálový - 69 Kč
  • Zapomenutá - 79 Kč
  • Když jsme byli velmi mladí - 19 Kč

červenec 2018
- nakoupeno 6 knih - utraceno 414 Kč
z toho zatím přečteno: 3


  • R.U.R - 69 Kč
  • Matka - 69 Kč
  • Stín kapradiny - 69 Kč
  • Věc Makropulos - 69 Kč
  • Líný cestovatel - 69 Kč
  • Kniha líných radostí - 69 Kč

srpen 2018
- nakoupeno 5 knih - utraceno 375 Kč
z toho zatím přečteno: 1


  • Konečně doma - 69 Kč
  • S láskou tvá - 79 Kč
  • Navždy Provence - 79 Kč
  • Znovu Provence - 79 Kč
  • Romeo a Julie - 69 Kč

září 2018
- nakoupeno 5 knih - utraceno 385 Kč
z toho zatím přečteno: 4


  • Jako zabít ptáčka - 99 Kč
  • Malý muž a velká žena aneb Vlak dětství a naděje - 89 Kč
  • Hypersenzitivní děti - 59 Kč
  • Jak se vám líbí - 69 Kč
  • Hamlet, králevic dánský - 69 Kč

říjen 2018
- nakoupeno 5 knih - utraceno 415 Kč
z toho zatím přečteno: 2


  • Moje nejkrásnější vánoční knížka - 99 Kč
  • Vánoční koleda - 79 Kč
  • Muž, pes a kouzelník - 99 Kč
  • Král Lear - 69 Kč
  • Sen noci svatojánské - 69 Kč

listopad 2018
- nakoupeno 5 knih - utraceno 325 Kč
z toho zatím přečteno: 1


  • Kniha ztrát a nálezů - 59 Kč
  • Veselé windsorské paničky - 69 Kč
  • Kouzelný náramek - 99 Kč
  • Tím všechno začíná - 69 Kč
  • Frankieho otázky před spaním - 29 Kč

prosinec 2018
- nakoupeno 5 knih - utraceno 375 Kč
z toho zatím přečteno: 2


  • Noční škola 2 - 49 Kč
  • Lady Fuckingham - 59 Kč
  • Z rodinné kroniky Lady Fuckingham - 69 Kč
  • Čekání na Vánoce s Luckou, Jendou a Martínkem - 129 Kč
  • Makbeth - 69 Kč

leden 2019
- nakoupeno 4 knihy - utraceno 366 Kč
z toho zatím přečteno: 1


  • Drákula - 99 Kč
  • Benátský kupec - 69 Kč
  • Kniha šílenství a léčby - 69 Kč
  • České Vánoce v kuchyni - 129 Kč

únor 2019
- nakoupeno 5 knih - utraceno 335 Kč
z toho zatím přečteno: 0


  • Krakatit - 89 Kč
  • Možná v jiném životě - 79 Kč
  • Zkouška dítětem - 59 Kč
  • Drahá Silvie - 59 Kč
  • Dům v ulici Naděje - 49 Kč

📚 Z nakoupených knih jsem zatím přečetla: 28 (což je necelých 19 %)

📚 Utratila jsem za ně: 4469 Kč

📚 Nejlepší kniha: Jako zabít ptáčka a Frankieho otázky před spaním - ty mě dostaly natolik, že jsem je zařadila mezi své nejoblíbenější vůbec :)

📚 Nejhorší kniha: S láskou tvá

📚 Nejdražší kniha: Čekání na Vánoce s Luckou, Jendou a Martínkem - 129 Kč a České Vánoce v kuchyni - 129 Kč (ty Vánoce se nějak prodražej, sakrblé :D)

📚 Nejlevnější knih: Hořící lilie - 5 Kč (a hned v závěsu Když jsme byli velmi mladí - 19 Kč a Horrorstör - 19 Kč)

📚 Nejvíc nakoupených knih: v březnu a to 9 knih

📚 Nejmíň nakoupených knih: v lednu a to 4 knihy

📚 Nejvíc utracených peněz: v březnu a to 427 Kč

📚 Nejmíň utracených peněz: v listopadu a to 325 Kč

📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖

Ale abych neshrnovala jen poslední rok, pokusila jsem se shrnout celé tři roky. Nejvíc mě zajímala utracená částka a věřím tomu, že to zajímá i vás :D

📚 Celkem nakoupeno: 57 + 89 + 67 = 213 knih
📚 Celkem utraceno: 3983 + 4747 + 4469 = 13 199 Kč
📚 Celkem už přečteno: 29 + 46 + 28 = 103 knih (to je 48 % z celkového počtu nakoupených, což je super!)

No, tak za celkovou utracenou částku už by byla pěkná letenka, ale zase tolik zážitků s těmi nově prožitými životy už mám, že to bych ani na jedné dovolené nezažila :D. Rozhodně proto utracených peněz nelituji! A vzhledem k tomu, kolik jsem si za tyhle peníze pořídila nových příběhů, tak je to opravdu ještě v normě. Z hodně knih, zakoupených v LK, se staly moje nejoblíbenější a to nepočítám, kolik radosti udělaly knihy, které jsem darovala. Teďka naposled mi říkala mamka, že se jí opravdu hodně líbila Kniha nálezů a ztrát a babička zvládla už dvakrát přelouskat Kouzelný náramek :). Oba romány mám taky koupené, akorát jsem se k nim ještě nedostala, takže to budu muset co nejdřív napravit.

Každý rok tento shrnující článek končím se slovy, že chci v tradici pokračovat. Ráda bych to samé napsala i tentokrát, ale bohužel nejsem schopná říct, jestli je v mých silách to dodržet. Do Hradce už pravděpodobně nijak pravidelně jezdit nebudu, takže jedině, že bych si knihy nechala posílat poštou, což se mi ale moc nechce. Spíš bych si udělala pauzu v nákupech a dala si takovou soukromou výzvu v dočítání již zakoupených knih. Tak uvidíme, jak to nakonec vymyslím.

Teďka už vám asi popřeju jen pěkného Valentýna a brzy se ozvu asi opět s knižním článkem, nějak se mi to holt tenhle měsíc sešlo :D

Váš Andreják

2 komentáře:

  1. Hergot, to je tedy výročí! Ale tleskám. Tolik knižních přírůstků, to je skvělé, zvlášť vidět to takhle pohromadě. Škoda, že já bych to neměla kde skladovat. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem z toho taky nadšená :D. A s tím prostorem už začínám mít trochu problém, letos se musím krotit :)

      Vymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...