úterý 12. února 2019

Várka z Levných knih XXXVI.

Tohle vůbec nebylo v plánu, ale tak nějak se mi to zrovna sešlo, že tři z dosavadních čtyř únorových článků jsou knižní. A to mám ještě v plánu minimálně další dva :D. No uvidíme, možná ještě překopu plánu, ať si taky počtete o něčem jiném.
Dnešní knižní povídání je klasicky o nákupech u nás v LK. Docela jsem se radovala, že poslední dobou nám do práce nechodí moc novinek, o které bych měla takový zájem, takže dokupuji zásoby z šuplíku. Může se proto stát, že některé knihy z mého dnešního nákupu už na prodejnách nenajdete.


Vybrala jsem si celkem 5 knih, utratila za ně 335 Kč a podařilo se mi mezi ně zakomponovat jednu klasiku. Všechny body z mých malých pravidel jsem proto i tento měsíc dodržela a jdem se rovnou mrknout na to, co tedy skončilo nově v mé knihovně.


Krakatit
A začnu rovnou klasikou, poslední ze série od Fortuna Libri, která mi od Čapka ještě chyběla. Naprosto tato vydání miluju (už se nemůžu dočkat, až je nafotím na IG!) a díky tomu jsem vlastně i Čapka konečně začala pořádně číst. Dalo by se říct, že vše, co napsal, je nadčasové, a věřím tomu, že Krakatit se nijak neliší. Z Čapkových knih mívám dlouho po přečtení "deprese", cítím doslova bezmoc a nedokážu si ani představit žít v jeho době a tuto hrůzu zažívat na vlastní kůži.

Cena: 89 Kč


Možná v jiném životě
Tuto knihu jsme měli na prodejně už asi od léta. Celou tu dobu po ní pokukuju, jelikož se mi moc líbila anotace. V podstatě jde o příběh, kde sledujeme jednu hlavní hrdinku prožívající dva paralelní životy. V jeden okamžik nám nabídne dvě různá rozhodnutí a podle toho se rozeběhnou dva různé příběhy. Zní to docela dobře, co? Anotace sice zaujala, ale jak už to tak bývá, mezitím se objevilo hafo jiných knih, takže jsem si ji nakonec nijak zvlášť nevšímala. Dokud o ní však nezačala mluvit Penny and books a nezajistila tím skoro veškeré vyprodání všech zásob v LK. V tu chvíli jsem si ji radši dala bokem a teďka konečně nadešel její čas, abych si ji i já odnesla domů.

Cena: 79 Kč


Zkouška dítětem
Zkouška dítětem je stejný případ jako Možná v jiném životě. Na prodejně jsme ji měli už delší dobu, pořád v dostatečném množství, pak přišly Vánoce, zbyl nám poslední kus a Zvrhlá narciska na ni vydala recenzi. V tu chvíli mě to tak zaujalo, že jsem si nakonec ten poslední kus dala bokem a teďka doufám, že se mi příběh bude líbit. Jak už název napovídá, půjde o klasické řešení situace mladé ženy která už má věk na dítě, ale nijak extra se na to necítí. Jít do toho, nejít do toho? Uvidíme, jak se nakonec rozhodne :)

Cena: 59 Kč


Drahá Silvie
Humornou literaturu si většinou nekupuji, jelikož mě to prostě a jednoduše nebaví číst. V tomto případě jsem ale udělala výjimku a i kdyby to nakonec nestálo za to, tak těch 59 Kč mi ani nebude muset být líto. Tato kniha má totiž tak překrásnou obálku, že bude minimálně skvěle vypadat v knihovně :D

Cena: 59 Kč


Dům v ulici Naděje
A tento měsíc jsem se rozhodla dát šanci i duchovní literatuře, s kterou si taky moc nerozumím. Příběh kouzelného domu v ulici Naděje, který zachrání život nejedné ženě? No uvidíme, co z toho autorka dokázala vytřískat, ale anotace rozhodně zní více než zajímavě. A opět ten přebal? To je prostě nádhera :)

Cena: 49 Kč


Únorová várka je také vždy nákupem, který završí moje celoroční pořizování si knih v LK. Letos jsem tradiční shrnující článek psala průběžně během roku, takže doufám, že se mi ho podaří vydat v co nejbližší době. Jak už mě znáte, tak miluji různé statistiky a sumírování, takže s tím určitě moc zahálet nebudu, sama jsem totiž zvědavá :).

Přeji vám krásné úterý a já se jdu zatím rychle vrhnout na ten velký shrnující článek, ať se můžete pokochat společně se mnou :)

Váš Andreják


2 komentáře:

  1. Dum v ulici Nadeje je naprosto kouzelna kniha, pohltila me a urcite doporucuju k brzkemu precteni. Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna jdu na ni. Kolegyni se moc líbí, takže jsem neodolala a hnedka se na ni taky vrhla :) jsem moc zvědavá, jak se bude líbit mně.

      Vymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...