pátek 7. června 2019

První dny před a po nastěhování do roubenky 🏡

Pokud jste četli shrnující článek mého května, mohli jste v něm postřehnout, že už jste nadobro přestěhovaní na vesnici. Momentálně si užívám zasloužený odpočinek a kolikrát se přistihnu, že vlastně už ani odpočívat neumím. Myslím, že s tím má asi problém většina z nás, kdy máme pocit, že nám utíká čas během doby, kdy odpočíváme a nic neděláme. Je to pro mě fakt změna a nezvyk a naprostý opak toho, co bylo před 14 dny. Posledních 14 dní před stěhováním a cca týden po nastěhování byl prostě nekonečný zápřah. I tak jsme se snažili si to tu užít na maximum, co to jen šlo, a dneska bych vám nějaké střípky z toho všeho ukázala.

Plno věcí jsme přivezli ještě víkend před stěhováním. Mezi nimi byl i tenhle servis Modrá růže, který mám od babičky. Doteď jsem ho nepoužívala, protože jsem si ho šetřila do své vlastní domácnosti .


Týden před hlavním stěhováním nábytku jsme přestěhovali hlavně dekorace a nádobí. Báli jsme se, aby to všechno přežilo a nakonec všechno dobře dopadlo. Už bylo celkem pěkné počasí, takže jsme chodili na zmrzlinu, vařili hodně zdravá jídla (v čemž teda pokračujeme i teď - takhle zdravě jsem ještě nikdy nejedla) a jedli venku, pomalu se zabydlovali...


Tolik zmrzliny jako tady jsem už dlouho nesnědla :D







Mám nový rituál a každý den po obědě si dávám kafe :)

První týden dovolené jsem v podstatě jen balila. Díky tomu jsem objevila plno věcí, o kterých jsem neměla ani tušení :D. Třeba retro skleněné pohárky na zmrzlinu, krásný modrotiskový běhoun (který už máme na stole) a knížku pro děti plnou opravdu hodně živých ilustrací.

No není to nádhera? <3

Ten kočárek!




Za odměnu jsme si s mamkou zašly na obalovaný květák :)

A tohle byla málem moje smrt...

Jo... máme těch knih fakt hodně

Tohle je Kubova odměna :D uzené na prkýnku

A zmrzka nesmí chybět. Tuhle jsem ani nedojedla.

První část knihovny hotová

Stěhování proběhlo opravdu bleskově a od té doby tu v podstatě stále jedeme na vlně zabydlování. Sice už máme nábytek v koupelně, ale stále nemáme nábytek v hlavní světnici. Jeden roh místnosti proto vypadá furt jako skladiště a já už z toho začínám chytat nerva. Narozdíl od Kuby tu totiž trávím většinu času a musím se na to koukat :D.

Potřebovali jsme zdělat zbytky :D

A tohle povlečení! Dostala jsem ho od kamarádky a už se nemůžu dočkat, až budu převlíkat :)

V modré a růžové variantě :)

A ty utěrky jsou taky pecka!

Máme provizorní televizi z mého ntb :D


Knihovnu máme spojenou s šatnou :)

Snídaně v trávě! Konečně!



Čenda je tu jak ve svém živlu - furt lítá venku a pak spí jako zabitej. Win win!

Západy slunce jsou tady dost epické


Kuba v kůlně našel tuhle starou ručně vyřezávanou truhličku a i když ji mám už doma, tak furt nevím, co do ní :D

Občas jsem zašla do lesa :)


Dneska je to 14 dní, co jsme se přestěhovali a já mám pocit, že ten čas tu letí ještě rychleji než ve městě. Měla jsem původně v plánu, že pokud ještě nebudu mít práci, tak budu jezdit po výletech po okolí, hodně číst, věnovat se blogu atd. Místo toho sedím na lavičce na zápraží nebo v trávě pod stromem a čumim do blba. Je tu hodně práce s domem i se zahradou, to mi zabere asi nejvíc času, ale veškeré volno pak takhle  "pročumím" :D. Z čeho mám největší radost, je to, že jsem začala vařit a péct, ale to vám zase ukážu až příště :).

Mějte se krásně a nezapomeňte si přát! Tenhle článek z roku 2017 je pro mě po dvou letech opět více než aktuální ❤

Krásný víkend!

Váš Andreják

2 komentáře:

  1. Myslím, že si odpočinek zasloužíš. A navíc mi přijde úplně skvělé, že můžeš snídat (a obědvat a večeřet a svačit a tak) na zahradě, poslouchat přírodu a čerpat z toho energii. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám pocit, že to jezení venku taky oceňuji momentálně úplně nejvíc <3

      Vymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...