pondělí 2. prosince 2019

Takový byl listopad 2019 - nejprožitější měsíc za poslední rok 🍂

Když listopad začínal, absolutně jsem netušila, jak významným měsícem letošního roku se stane. Začal pořádným ochlazením a jeho prvních 14 dní jsem se věnovala hlavně domácím pracím, abych byla připravená na prosinec. Objednala jsem nějaké dárky, ale většinou jsem opravdu jen uklízela a připravovala vánoční dekorace. Přibližně v půlce měsíce ale nastal zlom a já začala i celkem dost společensky žít. Byli jsme s Kubou v kině, na několika vánočních trzích, muzeu, scházela jsem se s přáteli ... Listopad byl nakonec neuvěřitelně akčním měsícem. A jestli vás zajímá, co za zlom to bylo, tak čtěte dál :)

Po dvou měsících jsem se dostala do Hronova


U nás











- Dušičkovou sobotu jsme strávili v Hradci, kam se Kuba jel ukázat, že přežil dovolenou. Odpoledne jsem měla sraz se ségrou a šly jsme zapálit na hrob svíčky. Bylo zrovna takové to klasické pošmourné a mlhavé počasí, takže to mělo opravdu atmosféru. Chtěly jsme ještě psát Ježíškovi, ale to jsme nakonec přesunuly na neurčito.



- A hned po víkendu si Kuba zajel k doktorovi, protože mu furt nebylo dobře. Skončil nakonec až na infekčním, kde mu zjistili, že si z Nepálu jako suvenýr přivezl horečku Dengue. A tak jsme spolu strávili celý týden doma :)

- Já jsem během toho týdne zvládla udělat hlavní přípravy na Advent. Umyla jsem okna, nastříhala 113 vloček do oken a pár vánočních domečků. Objednala jsem taky světýlka a dokonce i koberce, které jsem měla v plánu už od té doby, co jsme se nastěhovali. Užívala jsem si celkem i počasí a jedno celé dopoledne strávila venku.

Můj skromný vločkový začátek

Takhle jsem pokračovala

A toto je můj finiš :D - vločky už teďka visí v oknech :)

Panovalo krásné počasí, takže mytí oken byla fakt paráda :)

Domečky v oknech

A tahle ladovská verze sušenek Opavia je mor!
Náchodské výlohy!




- Sváteční neděli, den před sv. Martinem, jsme si udělali s Kubou společný program. Už dlouho jsme spolu takhle nic nepodnikli, takže neděle byla celá naše. Zašli jsme si na adventní trhy do České Skalice, k obědu byla tradiční husa a odpoledne jsme poprvé vyrazili do kina Vesmír v Náchodě.

Jsem se na tu slávu vyfikla :D


Trhy byly úžasné








Husa musela být

Jelikož Kubovi bylo dost blbě, tak jsem měla oběd ještě na další dva dny :D

- Listopad byl také měsícem naprosto protichůdných zpráv. Přišly dvě špatné a jedna skvělá. A nejzvláštnější na tom všem bylo, že dvě z nich se trefily do jednoho data - 13.11. Na jednu stranu jsem měla šílenou chuť se radovat, na druhou se to ale vůbec nehodilo... Na ten den asi jen tak nezapomenu, protože mi v životě odstartoval celkem slušný kolotoč. A ano, tento den byl právě tím zlomem, o kterém jsem psala na začátku článku. Zatím se bojím cokoliv víc prozradit, ale ono to časem přijde, nebojte :)




- Poprvé jsem si zašla do Muzea Náchodska na vernisáž výstavy. Vlastně jsem nakonec stihla dokonce dvě vernisáže celkem tří výstav. Jedna se týká Vánoc a adventu a jmenuje se od Martina po Tři krále a tu najdete ve výstavní síni v Tyršově ulici. Další dvě odkazují na výročí 30 let demokracie v ČR a ty jsou ke zhlédnutí v Broučkově domě a to až do cca půlky ledna 2020.






- Taky jsem si oběhala všechny doktory, které bylo potřeba oběhat. Řeknu vám, že dělat ve firmě, kde vám neuznávají propustky k lékaři, je fakt peklo. Musím to teďka všechno dohnat :)

- Ke konci měsíce jsem byla i celkem často v Hradci. Sešla jsem se s bývalými kolegy z LK a přespávala pak v HK, jela za kamarádkou oslavit její narozeniny, s další bývalou kolegyní jsme si už předaly dárek k Vánocům... Musím říct, že v listopadu jsem hodně společensky žila.

První dáreček pod stromek

Návštěva Hradce bez pizzy neexistuje!

Z akce s bývalými kolegy z LK :)

Tradiční káva u Kubových rodičů


- A jelikož loni jsem nestihla skoro žádné vánoční trhy, letos jsem je odstartovala už v listopadu. Nejdřív jsme byli v té České Skalici a přesně měsíc před Štědrým dnem v Artičoku, kde jsem si pořídila úžasné látkové pokličky na hrnce. Mrkněte na PODČEPEC na fleru a určitě se taky zamilujete. Jako druhou věc jsem si vyhlídla nádhernou teplejší sukni na zimu v boží žluté barvě, kterou teda dostanu až pod stromeček od Kuby. Nejradši bych ji ale nosila už teďka.




Hradecký strom ještě bez výzdoby

- Na druhé trhy jsem jela až do Hronova do rodného domku Aloise Jiráska. Byla jsem na to hrozně zvědavá a realita byla ještě krásnější než moje představy. To samotné místo, kde se trhy konaly, mělo totiž takovou atmosféru, že tam se to muselo prodávat samo. Nakoupila jsem hafo věcí k Vánocům a těším se, až se tam vydám na další trhy. Klobouk dolů za krásnou organizaci dámám z Vyrobeno v Hronově.





 



- Vydala jsem se letos poprvé do Prahy a to na křest knihy Tamařino souhvězdí, kterou napsala moje kamarádka Anička Musilová. Je to už její druhá kniha a jestli ji někdo neznáte tak mrkněte třeba na její IG tady. Ten večer byl úžasný, dojemný, inspirující a čerpat z něho budu ještě hodně dlouho. Vždy mi dojde, kolik skvělých lidí kolem sebe mám a jsem za to neuvěřitelně vděčná.

Před samotným křtem jsem se ještě sešla s kamarádem, kterého jsem roky neviděla, a bylo to hrozně fajn :)

Křtíme!

Už se těším, až si ji znovu přečtu

- Zvládla jsem zabalit všechny dárky, které jsem měla nakoupené k Vánocům. Teďka mě čeká druhá várka nákupů během prosince a já se hrozně moc těším! Letos to konečně vypadá na Vánoce dle mých představ!

Letos jedeme Ladu


Vločky v akci :D

A menší výzdoba doma :)

- A den před první adventní neděli jsem se jala vyrobit svůj první adventní věnec! V muzeu v Náchodě se konal workshop na výrobu a jelikož jsem stejně chtěla recyklovat ten loňský věnec a zbytečně nekupovat nový, vyrazila jsem tedy do Náchoda. A bylo to naprosto super! Celou dobu tam panovala tak milá atmosféra. U výroby jsme popíjeli čaj, povídali si a poslouchali koledy. Cítila jsem se tam jako doma.





Tradááááá :)




A pak už bylo 1. prosince a také 1. adventní neděle roku 2019. Prosinec začal více než božsky, ale o tom vám zase povím něco příště. Těším se na celý ten měsíc plný vánoční atmosféry, svařáku, hořících svíček a františků, a vám přeji, ať je váš prosinec přesně takový, jaký si ho přejete!

Nejradši bych vám už popřála krásné Vánoce, ale času bude ještě dost. Tak mi aspoň napište, jak jste na tom s dárky. Máte už nakoupeno vše? Nebo jste aspoň na dobré cestě? 

Váš Andreják



Poslední letošní růže




A loučí se Čenda v už vánočním povlečení :D

4 komentáře:

  1. Já mám pocit, že každý tvůj měsíc je minimálně desetkrát akčnější než můj celý rok dohromady, ale rozhodně ti to přeji, je super, že se dokážeš tak radovat a hledat ty barvy a maličkosti. Ty vločky jsou opravdu pecka, ale chválu na ně jsi už slyšela ze spousty úst na instagramu. :) Jsem zvědavá, až odhalíš ta tajemství, která se ti v životě dějí, snad to nějak nepropásnu, až se začnu připravovat na zkouškové a můj (ne)sociální život se smrskne na minimum. :D
    Mimochodem, odkud se s A.Musilovou znáš? :)

    Měj se krásně, užívej si tu atmosféru adventu a nezapomeň fotit! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééé, moc děkuji za všechny chvály! :) Já to teďka všechno stíhám jen díky tomu, že nemusím chodit do práce a když už na něčem dělám, tak můžu dělat z domu, což mi extrémně usnadňuje život. Novinky asi oznámím začátkem ledna, ale úplně se děsím, abych to všechno nezakřikla. Tobě držím palce, ať se moc se zkouškama nestresuješ, i když vím, že je to peklo. Dělat zkoušky v němčině moc dobře znám :D a to jsem díkybohu nedělala práva.
      Jinak s Aničkou se znám odsud :)) Už ani nevím, jak jsem našla její blog, ale začala jsem ji sledovat, občas něco okomentovala, pak ona okomentovala něco mně a loni v zimě sháněla někoho na focení, tak jsem se přihlásila. Ona je jeden z těch lidí, u kterých jsem hned u první schůzky naživo měla pocit, že se známe odjakživa. A myslím si, že bych tohle možná měla i s tebou. Tak doufám, že i my dvě se někdy sejdeme! :)

      Taky se měj krásně a fotím co můžu! :D

      Vymazat
    2. To bychom vážně měly! Vyrazíme někam na nějaký fotovýlet! ^^ :D

      Vymazat
    3. Tak to by bylo úplně nejvíc boží! To klapne, já tomu věřím! :)

      Vymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...