úterý 31. prosince 2019

Vánoce 2019 🎁

Letos na začátku roku jsem si dala asi jen jedno předsevzetí. Týkalo se právě Vánoc a zařekla jsem se, že už nechci zažít to, co jsem prožila o Vánocích 2018, kdy jsem měla pocit, že lidstvo nadobro padlo na své pomyslné dno. Jelikož shrnující článek o letošních svátcích píšu hodně brzy, tak asi tušíte, že to dopadlo tak, jak mělo :). Takže vítejte u posledního letošního článku s pořadovým číslem 69 (ne, nemohla jsem napsat o jeden víc, aby to bylo pěkně zaokrouhlené).



Vánoce 2019 byly úžasné! Jestli mě sledujete na IG nebo čtete můj blog delší dobu, tak víte, že pro mě je období adventu a příchodu vánočních svátků to nejkrásnější, co rok nabízí. Miluju tu atmosféru, kdy se všichni scházejí, věnují se přípravě na Vánoce, pečou cukroví, navštěvují trhy, vystřihují vločky do oken, vyrábějí adventní věnce a samozřejmě i shánějí dárky. 
Mně se o letošním adventu podařilo prožít asi vše, co jsem si přála, a to bylo:

🎄 VYROBIT ADVENTNÍ VĚNEC
🎄 VYSTŘIHNOUT DEKORACI DO OKEN Z PAPÍRU
🎄 ZÚČASTNIT SE ROZSVÍCENÍ STROMEČKU
🎄 NAVŠTÍVIT VÁNOČNÍ VÝSTAVU
🎄 KOUKAT V TV NA ADVENTNÍ KONCERTY
🎄 ZAPÁLIT VŠECHNY 4 SVÍČKY NA VĚNCI
🎄 PODÍVAT SE NA NĚKOLIK ADVENTNÍCH TRHŮ (včetně dvou v zahraničí)
🎄 PŘEDAT SI DÁRKY SE VŠEMI KAMARÁDKAMI
🎄 ČÍST VÁNOČNÍ KNIHY
🎄 PROHLÍŽET SI VÁNOČNÍ VÝLOHY




Čenda se nechtěl moc fotit :D

V klidu jsem sehnala všechny dárky, v klidu jsem je i zabalila, na Štědrý den jsem nešla do práce a hlavně jsem vůbec nemusela chodit do obchodních center. A to vám povím, že bylo asi to nejlepší, co jsem vůbec mohla udělat. Zbytečně jsem se tak nenechala pohltit stresem a užívala si opravdu ten prapůvodní význam adventu. Bylo to pro mě období zklidnění, odpočinku a očekávání.

Letos jsem koupila ve výprodeji nádherné balicí papíry s ilustracemi Josefa Lady

Tyhle byly pro Kubu :)

Na štědrovečerní stůl jsem vytáhla broušené sklo a vypadalo to výborně

A poprvé jsme dali ven sklenici se svíčkou pro případné pocestné - to bych ráda dělala každý rok, je to naše nová tradice

Samotný Štědrý den jsme opět strávili s Kubou a Čendou pospolu doma. Bylo to naše poprvé tady na chalupě a bylo to naprosto kouzelné. Tím, že jsme věděli, že jsme tu jen my sami, že jsme měli ten svůj klid, že se ty oslavy vánočních svátků sem na vesnici tak nějak hoděj víc než do města...



Svícen máme v koupelně :)


Výzdobu jsem neměla skoro žádnou, ale ono to vůbec nevadí, protože naší světničce stačilo jen pár světýlek a stromeček. I tohle málo tu dokázalo vytvořit překrásnou atmosféru. A letos jsme díky střevní chřipce i zažili takové to 5denní nonstop vánoční válení. To v plánu vůbec nebylo, ale nakonec jsem za to ráda, protože jsem to nicnedělání nezažila ani nepamatuji. 



Kuba připravuje večeři


Naše tradiční společná fotka :D - sice trochu nakřivo a Čenda spí, ale máme ji!




Žádný hlavní dárek jsem letos nedostala, ale ani jsem ho nečekala. Největší radost mi asi udělal stativ od Kuby, kanafasové závěsy a podsedáky do kuchyně od jeho maminky, které sama ušila, a pak knihy od mamky, které jsem si už delší dobu přála. Čeká mě ještě předávání dárků s nejlepší kamarádkou a to teďka v pátek, tak ještě uvidím, jestli to náhodou něco nepřekoná :D




Teďka už zažívám takový ten pocit smutku, že je to opět všechno za námi. Opět jsme se nedočkali bílých Vánoc, ale já neztrácím naději a věřím tomu, že příští rok to třeba klapne! Opět začíná mě každoroční odpočítávání do dalších Vánoc a i když mě většina lidí považuje za blázna, tak já si to neuvěřitelně užívám :). 

Tak krásný dozvuk letošních Vánoc vám přeji, užijte si Silvestr a hlavně vstupte do roku 2020 tou správnou nohou. 

Váš Andreják

Já a moje nadílka knih :D

2 komentáře:

  1. Normálně jsem si musela rozkliknout ten tvůj loňský článek, abych si to nějak připomněla. A teda, muselo to být fakt hrozné - rozhodně když to porovnám s letošními svátky. I pro mě bylo letos všechno dost jiné a mimořádné - ta atmosféra, protože jsem zase po dvou měsících byla s rodinou, hodila za hlavu školu, starosti, budoucnost... na Štědrý den dopoledne jsme s malou ségrou uklízely a přerovnávaly mé knihovny, odpoledne jsme šli tradičně na hřbitov, večeře klidná a pak Anděl Páně 2. A v takovém příjemném duchu se nesly i všechny dny do konce roku - byla jsem po sto letech bruslit, několikrát u nás v lese, načerpala sílu, začetla se do jedné bichle... :)

    Doufám, že Vánoce roku 2020 budou pro nás obě minimálně takhle krásné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna jsem před chvilkou dočetla tvůj článek z posledních týdnů a musím říct, že ty rozostřené fotky se světýlky jsou naprosto překrásný! Co se týče toho, že s Modrým neděláte všechno spolu a že si třeba občas nerozumíte (nejenom profesně), tak si myslím, že je to úplně normální. My s Jakubem rozhodně neděláme hodně věcí spolu a já jsem tak spokojená. Mám ráda i čas sama pro sebe nebo kamarády, takže mi to vyhovuje :) A pracovně jsme každý taky úplně jiný - on konstruktér a já momentálně v oboru PR/edukace, takže jsme každý jak z jiné galaxie :D

      Vymazat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...