sobota 20. února 2016

New In - únor 2016

Mě ty second handy a outlety asi přivedou na mizinu. Když o tom ale tak přemýšlím, tak by bylo mnohem horší, kdybych nakupovala v normálních obchodech, to už bychom asi celý měsíc nejedli. Tím, jak jsem po Vánocích vytřídila šatník, tak mám nutkavý pocit ho zase doplnit alespoň nějakými základními kousky. Tentokrát jsem naběhla do PEPCO a vzala tam nějaká jednobarevná trička a legíny. Další zastávka byl TEXTILE HOUSE - zase slevy no :D. I tam jsem objevila trička a krásnou sukni. Jako poslední jsem objednávala z outletovýho e-shopu, který tahá věci z Anglie. Člověk si sice chvilku musí počkat (asi týden), ale má pak pěkný kousky za pár korun. Já si tam tentokrát objednala čtvery boty na léto - jednobarevné kecky a slip-ony (z těch placatejch balerín mě už bolelo snad všechno). Jedny mi seděj tak perfektně, že si vezmu asi ještě jedny v jiné barvě.


Do těch posledních jsem se zamilovala, budu je asi objednávat ještě v modré - původně jsem chtěla červené, ale ty už mají vyprodané :(
Modré tričko, žluté tričko a úžasná vlněná tyrkysová sukně

Šedivé legíny, černé a mentolové tričko a fialové tílko.
Původně jsem vám chtěla nafotit všechno zvlášť, ale pak jsem si všimla, že je to sežvaněný, jak kdybych to vytáhla krávě z huby, tak aspoň takto. Samozřejmě jsem si koupila i jednu zážitkovou věc a tímto můžu škrtnout ze seznamu přání na tento rok WELLNESS. Třikrát hurá! Vyrážíme s mamkou v březnu. Před Vánocema bych si chtěla koupit nový notebook, takže to vypadá, že teďka budu chvilku šetřit, ale já to stejně nevydržím, takže čekejte New In i v březnu :))

Užívejte víkend!

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...