čtvrtek 11. února 2016

Čím se voním - parfémy, deodoranty, tělové spreje

V poslední době jsem si docela oblíbila psaní beauty článků, což by mě při zakládání tohoto blogu asi ani nenapadlo. Normálně se totiž ani moc nelíčím, vlasy prostě umyju a maximálně vyžehlim, na nějaké masky a peelingy si taky moc nepotrpím. Když jsme ale předělávali koupelnu, musela jsem se probrat všema možnejma i nemožnejma kosmetickejma lahvičkama a kelímkama, co jsem stihla nashromáždit, a říkala jsem si, proč bych vám to vlastně neukázala. Původně jsem chtěla psát o pečující kosmetice na obličej, ale nakonec jsou dneska na řadě vůně.
Nikdy jsem moc parfémům nefandila, protože se mi z nich většinou motala hlava, ale teďka mám už pár svých favoritů, které pravidelně mezi sebou střídám.


Oriflame - Precious
Hodně vůní dostávám od mamky k Vánocům a musím říct, že vybírá perfektně. Pravidelně mi kupuje vůně z Oriflame. Tato je naprosto výjimečně sváteční. Nejedná se totiž o parfém s roztřikovačem, ale o malou lahvičku se štětečkem, takže už jen nanešení je takový můj malý rituál a vůni používám jen na velice zvláštní okamžiky.


Avon - Scent Essence Sparkly Citrus
Moje oblíbená letní toaletní voda byla taky dárek. Líbí se mi, že je v malé lahvičce, takže ji můžu nosit s sebou v kabelce a nemám pocit, že táhnu cihlu. Voní opravdu lehce a svěže po citrusech. Používám ji i teďka během posledních dnů, kdy se cítím už fakt unavená a těším se, až se oteplí.


Chloé
Nejmilovanější vůně ze všech. Narazila jsem na ni úplně náhodou, když se ke mně dostal vzorek a jen jsem přičuchla, propadla jsem Chloé asi navěky. Je to vidět i na flakonku, že se s ní snažím šetřit a občas si k ní jdu prostě jenom přičuchnout a stačí mi to :). Vůně je velice jemná, lehká a svěží.


Oriflame - Possess
Opět dárek od mamky k letošním Vánocům. Můj drahý dostal tu samou vůni akorát v pánském provedení a musím říct, že se tato série opravdu povedla. Za prvé už jenom ten flakón je naprosto geniální a působí velice luxusním dojmem. I samotná vůně je jako stvořená na společenské události, intenzivní, kořeněná a pikantní.


Yves Rocher - Naturelle
Jak už název napovídá, jedná se o příjemnou přírodní toaletní vodu. Vůně je osvěžující, jarní, po ovoci a květech, a musím ocenit i pěkný flakónek, kde přechází modrá v zelenou. Hrozně mi připomíná jaro, takže se s ní teďka taky docela často voním, protože se už nemůžu dočkat :)).


Rexona - deodoranty
Nesmím zapomenout ani na deodoranty. Rexona je jediná značka, která mi 100% vyhovuje a to jsem toho vyzkoušela už opravdu hodně. Přes zimu většinou používám tuhou verzi, v létě zase sprej. Snažím se vybírat přírodní vůně, aby se mi deodorant nebil s případným parfémem.


Na úvodní fotce ještě vidíte tělový sprej Playboy. Ten byl pro mě takové zklamání, že jsem ho nakonec ani nevyfotila zvlášť. Těšila jsem se na lehký tělový sprej, ale u tohodle mám pocit, jak kdybych měla jít někam do bordelu. Opravdu velké zklamání pro mě a raději se vrátím k osvědčeným tělovým sprejům z Oriflame a Avonu.

Pomalu se nám blíží Valentýn, což pro hodně z vás může znamenat nový parfém jako dárek. Přeji vám tedy, ať od své drahé polovičky dostanete to, co si přejete a užijete si krásný den. My pravděpodobně pojedeme někam na výlet :).

Pěkný zbytek pracovního týdne.

Váš Andreják

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za vaše komentáře a zpětnou vazbu :)
Vždy se snažím na všechny odpovědět, ale kdyby to nebylo hned, tak prosím chvilku vydržte <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...